حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزدا ۳ هاچ بک جدید در حال تست در خیابان ها دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

مزدا ۳ هاچ بک جدید خودروی جدید مزدا خواهد بود که جذابیت ویژه ای برای طرفداران این برند ژاپنی دارد. پس از مدت ها شایعه و طرح مفهومی از این خودرو حالا مزدا ۳ هاچ بک جدید در حال تست در خیابان ها دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اخیرا تصاویری از نسل جدید یکی از پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز ژاپنی یعنی مزدا ۳ هاچ بک جدید با پوشش استتاری در رسانه‌های خارجی منتشر شده است که خبر از رونمایی و عرضه این خودرو جذاب را در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. سال گذشته کمپانی مزدا در اتوشوتوکیو از کانسپت جدید خود به‌نام Kai پرده‌برداری کرد و به‌دلیل وجود شباهت‌هایی با نسخه فعلی هاچ‌بک مزدا3، گمانه‌زنی‌هایی را درخصوص عرضه نسل جدید این خودرو به‌وجود آورد.

مزدا ۳ هاچ بک

مزدا ۳ هاچ بک

حال با انتشار تصاویر جاسوسی از محصول جدید این خودروساز ژاپنی در خیابان و شباهت‌های فراوان آن با کانسپت مورد نظر، می‌توان پیش‌بینی کرد نسل جدید مزدا ۳ با مدل 2020 در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی شود. تاکنون اطلاعاتی درخصوص مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده اما می‌توان انتظار داشت پیشرانه‌های 1.8 یا 2 لیتری با توان حدود 190 اسب‌بخار برای این خودرو درنظر گرفته شده است.

نظر شما درباره مزدا ۳ هاچ بک جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
prospersia

وقتی همه میدونن این ماشین مدل و اسمش چیه پوشش استتاری دیگه برای چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)