حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای رایگان فیلم سینمایی در یوتیوب راهبرد جدید و خطرناک گوگل برای رقبا

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

می دانیم که گوگل هم همانند دیگر رقبا مثل اپل و آمازون فیلم سینمایی یا سریال را اجاره می دهد یا می فروشد. تجربه نشان داده که عموما پرداخت مستقیم برای چیزی همیشه مورد پسند کاربر نیست. به نظر می رسد گوگل می خواهد راهبرد جذابی برای ارایه فیلم سینمایی یا حتی سریال در یوتیوب ارایه کند که برای رقبا گوگل خطرناک است در حقیقت تماشای رایگان فیلم سینمایی در یوتیوب راهبرد جدید و خطرناک گوگل برای رقبا است و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

حتما برای شما هم پیش آمده که مستندی یا ویدیو طولانی در یوتیوب ببینید و علاوه بر تبلیغات اولیه، میان آن هم تبلیغات ببینید. یوتیوب خیلی بی سروصدا چیزی حدود ۱۰۰ فیلم از جمله عناوینی چون “Rocky” و “The Terminator” یا “Zookeeper”، “Agent Cody Banks و “Legally Blonde” را به صورت رایگان اما با تبلیغات میانی ارایه می کند.

بله، چیزی شبیه به تلویزیون دیگر، شما رایگان محتوا را ببینید و ما از تبلیغاتش امرار معاش می کنیم. چرا رقبای دیگر به فکر این راه حل نیفتادند؟ خب اولا اینکه هیچ کدام مانند یوتیوب ۱.۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه ندارند و البته نفوذ گوگل را در بین ارایه دهنده ها ندارد.

اگر این اتفاق همه گیر شود خیلی از رقبا از میدان به در خواهند شد یا راهکاری مشابه به کار می گیرند که به نظر برای کاربر می تواند مفید باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید به قیمت دیدن تبلیغات در بین فیلم یا سریال، به تماشای رایگان آن ها به صورت آنلاین می نیشنید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

عالیه مخصوصا برای تی وی اسمارت واقعا ایده خوبیه اگه محتواشو بیشترکنن

Soheil Rezayi

Nice

prospersia

بخدا همین تبلیغ های تلوزیون میلی رو هم به زور میبینیم .البته با چندتا ف ح ش

REZA

خیلی خوبه اینجور به شرطی که تبلیغات شورش و در نیارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)