حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار PlayJ سونی برای استریم محتوای موبایل شما با دوستانتان

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، نرم افزار

با این شعار که «دیگر هرگز تنها بازی نکنید» نرم افزار PlayJ سونی رسما معرفی شده و آماده دانلود برای دستگاه های اندرویدی است، در حقیقت نرم افزار PlayJ سونی برای استریم محتوای تصویری موبایل شما با دوستانتان ارایه شده است و در ادامه با هم بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

با نرم افزار PlayJ سونی همانطور که در ویدیو بالا می بینید، می توانید یک بازی را انتخاب کنید، به دوست خود که همین نرم افزار را روی موبایل اندرویدی خود نصب دارد، درخواست بدهید و بازی کردن شما روی موبایل او نمایش داده می شود، در حقیقت نوعی استریم بازی شما رخ می دهد.

در حین این عمل یک کادر ویدیو شما و یک کادر ویدیو دوستتان را روی نمایشگر نشان می دهد. همچنین صدا نیز انتقال داده می شود. نمونه دیگری از کاربرد نرم افزار PlayJ سونی را می توان برای تماشای ویدیو با یکدیگر عنوان کرد. شما می توانید نرم افزار PlayJ سونی را از لینک زیر روی موبایل های اندروید ۵ به بالا نصب کنید.

دانلود نرم افزار PlayJ سونی از گوگل پلی

ایده کلی نرم افزار PlayJ سونی شاید جالب باشد اما آیا کاربردی هم هست؟ مثلا تصور کنید دارید پابجی بازی می کنید یا می خواهید یک فیلم را با هم ببینید، حالا علاوه بر اینکه آیا توجیه مصرف اینترنت و توانایی زیرساخت برای چنین کاری وقتی حداقل برای ما فراهم است، بخشی از نمایشگر با کادر ویدیو خودتان و دوستتان پوشیده می شود. امیدوارم این کادرها قابلیت عدم نمایش داشته باشند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نرم افزار جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)