حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | نوکیا

نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) جدیدترین دستپخت HMD برای رده ای است که هر وقت به آن فکر کنید بی اختیار همچنان نام نوکیا به ذهن شما می رسد. پایین رده ترین موبایلی که می تواند ساخته شود را در نوکیا ۱۰۶ می بینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

نوکیا ۱۰۶

نوکیا ۱۰۶

نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) جدیدترین دستپخت HMD برای رده ای است که هر وقت به آن فکر کنید بی اختیار همچنان نام نوکیا به ذهن شما می رسد.با نمایشگر ۱.۸ اینچی و رزلوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل ارایه می شود که حافظه داخلی ۴ مگابایت و حافظه رم ۴ مگابایتی آن شاید اصلا برای شما معنی نداشته باشد!

از جمله ویژگی های تبلیغاتی نوکیا ۱۰۶ می توان به توانایی ذخیره ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیامک اشاره کرد. در روزگاری که حتی ۱۰ گیگابایت حافظه رم ما را به وجد نمی آورد، این مشخصات برای نوکیا ۱۰۶ تلنگری به ذهن ما می زند و زمانی که من علاقه مند به دنیای موبایل شدم را یادآور می شود.

نوکیا ۱۰۶

نوکیا ۱۰۶

چیپست نوکیا ۱۰۶ (Nokia 106) ساخت مدیاتک و مدل MTK 6261D است. وزن این موبایل ساده نوکیا ۷۰ گرم است و باتری ۸۰۰ میلی آمپری آن با شعار “مکالمه از طلوع تا غروب” بازاریابی می شود. خوشبختانه نوکیا ۱۰۶ با پورت Micro USB شارژ می شود و جک ۳.۵ میلی متری برای آن در نظر گرفته شده است. نوکیا ۱۰۶ همچنین رادیو دارد!

نوکیا ۱۰۶ همچنین رادیو دارد

عمر باتری نوکیا ۱۰۶ برابر تقریبا ۲۲ روز (دقیقا ۲۱.۹ روز) آماده به کار بودن است. مدت ۱۵.۷ ساعت عمر باتری است و اگر بخواهید روی نوکیا ۱۰۶ رادیو را گوش کنید، عمر باتری ۳۶ ساعت خواهد بود.

نوکیا ۱۰۶

نوکیا ۱۰۶

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موبایل جدید که در پایین ترین سطح تلفن های همراه ارایه شده است می تواند جذاب باشد؟ قطعا در کاربرد خود یکی از جذاب ترین هاست، اینطور نیست؟ نوکیا ۱۰۶ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

زیباست

ronin

خوشگل و دوست داشتنی مثل همیشه

علی شیخ زاده

هنوز که هنوزه این گوشی ها پرطرفدار هستن و بحثشون با تلفن های هوشمند جداست

JAVAD

با اینکه طرفدار پرو پا قرص گوشیای هوشمندم
ولی داشتن یه گوشی اینجوری رو خیلی دوس دارم
دیدن این گوشی روی میز خیلی حس لذت بخشی داره برام، منو یاد خاطرات ده سال پیشم میندازه

CAPCOM

خوبه همیشه یکی از این گوشیها داشته باشی بعنوان زاپاس

Naranj

برای افرادی که فقط تماس و اس ام اس میزنند عالیه.مثل مسن ها و تجار و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)