حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۱ میهمان احتمالی مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۸.۱ با اسنپدراگون ۷۱۰ و اندروید ۹ دیده شد. حالا نوکیا دعوتنامه ای برای مراسم ۱۴ آذر خود در دوبی منتشر کرده است که به صورت نیمه پیدا دستگاهی در آن مشخص است. حدس زده می شود نوکیا ۸.۱ میهمان احتمالی مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

این دعوتنامه با هشتگ #ExpectMore در توییتر آقای Juho Sarvikas مدیر کل محصولات جهانی HMD دیده شده است. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه دستگاهی قرار است در دوبی رونمایی شود.

همان حوالی سه هفته پیش بود که نوکیا رسما گفت نوکیا 8.1 نسخه جهانی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) خواهد بود. همچنین یک هفته پیش از این شایعات در ترنجی شاهد معرفی رسمی نوکیا ۷.۱ پلاس با اسنپدراگون ۷۱۰ و قیمت ۲۴۵ بودیم.

در بنچمارک نوکیا ۸.۱ نیز مشخص شد که چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ (Snapdragon 710) در قلب میان رده لوکس جدید نوکیا خواهد تپید. دعوتامه رسمی مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی را در تصویر پایین می بینید:

مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی

مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه انتظاراتی را می توان از مراسم ۱۴ آذر نوکیا در دوبی داشت؟ فکر می کنید دستگاه حیاتی در آن رونمایی شود یا یک مراسم معرفی ساده دیگر و یک میان رده لوکس تکراری را شاهد خواهیم بود؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

این شرکت داره روز به روز پیشرفت میکنه با معرفی گوشیهای خوب و با کیفیت حتی به فکر کسایی که دنبال گوشی ساده هستن هم هست

CAPCOM

hmd گلوبال کارش درسته

BLACK

آقای عطایی ظاهرا نوکیا ۸.۱ نسخه جهانی همون نوکیا x7 هست و اگه این خبر درست باشه بعید میدونم این همون گوشی باشه اگه به کناره های گوشی نگاه کنید متوجه اون دوتا نوار نازک مسی رنگ و نقره ای رنگ میشید درصورتی که تو اکس سون کناره های گوشی یه نوار ضخیم بود.

Mohammadsoly

نوکیا کارش درسته هم پر فروش هم مقرون به صرفه و اقتصادی استاد آپدیت دهی.اوایل که تازه اومده بود یه سری فروشنده ها میگفتن نخرید هنگ می‌کنه نوکیا الان خودشون نوکیا پیشنهاد میدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)