حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر معناطیسی جدید اپل واچ در سایت اپل قرار گرفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

وقتی خیلی درگیر موضوعی باشید، کوچکترین تغییرات را در آن پیدا می کنید. به نظر می‌رسد که اپل شارژر مغناطیسی اپل واچ را در وبسایت خود خیلی بی سر و صدا با مدلی جدید جایگزین کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این شارژر معناطیسی جدید اپل واچ که در سایت اپل قرار گرفته است، چیست؟

از نظر ظاهری طراحی شارژر مغناطیسی جدید اپل واچ با نسل قبلی خود مو نمی زند. در حقیقت اگر تغییری بین مدل جدید و مدل قدیم رخ داده باشد از بیرون فقط شماره عددی مدل است که متفاوت شده است. درباره تغییرات داخلی هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، در حقیقت نه اپل اطلاعاتی منتشر کرده و در حال حاضر هیچ اطلاعات جدیدی نیست از تفاوت این دو شارژ مغناطیسی اپل واچ به دست نیامده است.

پیش از این در سازمان FCC شاهد دریافت تاییدیه برای شارژر مغناطیسی جدید اپل واچ بوده ایم که البته اپل خواسته است اطلاعات آن به صورت مخفی نگهداری شود. به هر صورت باید گفت که شارژر جدید بدون تغییرات مشخص روی وب‌سایت اپل با همان قیمت قبلی قرار گرفته است. اگر می خواهید بدانید که آیا موضوعی برای نگرانی وجود دارد یا نه، باید بگویم که قطعاً موضوعی که به کاربر نهایی مربوط شود وجود ندارد و احتمالاً این یک تغییرات یا بهبود داخلی است که اپل متوجه آن شده و آن را در مدل جدید لحاظ کرده است. در حال حاضر شارژر مغناطیسی جدید اپل واچ با همان قیمت ۷۹ دلار قبلی در وب سایت اپل به فروش میرسد.

البته که انتظار می رود این موارد به مشتری اطلاع داده شود. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که تغییر مهمی در اینجا رخ داده است؟ من اینطور فکر نمی کنم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

حدودا یک میلیون تومن پول ما?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)