حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) لو رفت، Zenfone Max M2 دوربین دوگانه

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ایسوس، شایعات

مدتی هست که درباره پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ ایسوس یعنی زنفون ۶ (ZenFone 6) صحبت می کنیم. تقریبا یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم که ایسوس Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 با اندروید 8.1 لو رفتند. حالا به نظر می رسد که این دو میان رده ایسوس به عرضه نزدیک تر شده اند. در جدیدترین شایعات پیرامون آن می شنویم که دوربین سه گانه ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) لو رفته و Zenfone Max M2 دوربین دوگانه خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ایسوس Zenfone Max Pro M2 و Zenfone Max M2

ایسوس Zenfone Max Pro M2 و Zenfone Max M2

اولین موضوعی که جالب است فکر کنم جا به جا نوشته شدن مدل عددی نسخه پرو و عادی ایسوس زنفون مکس ام ۲ است، البته اینطور حدس می زنیم چون مدل بالاتر عموما مدل عددی بالاتر دارد و در مدل های مخصوص هند که انتهای توییت عنوان شده هم همین موضوع تایید می شود.

از این اشتباه احتمالی که بگذریم هر دو مدل ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Asus ZenFone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) با نمایشگر ۶ اینچی FHD+ ارایه می شوند. این رزلوشن خود به خود نسبت تصویر را هم که ۱۸:۹ یا عریض تر است را تایید می کند. تفاوت اساسی مدل عادی با پرو در زنفون مکس ام ۲ را می توان در تعداد دوربین اصلی، چیپست و حافظه داخلی دانست.

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ احتمالا اولین دوربین سه گانه ایسوس باشد درباره مکانیسم یا رزلوشن کامل این دوربین سه گانه صحبتی نشده است اما با توجه به سابقه ایسوس در دوربین دوگانه باید انتظار دوربین فوق عریض را در این ترکیب دوربین سه گانه ایسوس داشت. در حقیقت بعید نیست که انتظار دوربین سه گانه ای شبیه به گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ (Galaxy A7 2018) را داشت.این در حالی است که برای ایسوس زنفون مکس ام ۲ یک دوربین دوگانه عنوان شده است.

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ همچنین با چیپست قوی تر اسنپدراگون ۶۶۰ به جای اسنپدراگون ۶۳۶ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به جای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در مدل غیر پرو ارایه می شود. جالب که حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت عنوان شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Asus ZenFone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) میان رده های موفقی برای ایسوس باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همین گوشی قراره با سوراخ نمایشگر معرفی بشه؟
با توجه به مشخصات میتونه تو چین موفق باشه

CAPCOM

خوب

BeFair

دیگه میان رده ها ها سه تا، پرچمدارها ۴ یا ۵ تا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)