حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تجاری ال جی وی ۵۰ تا ال جی وی ۹۰ توسط ال جی ثبت شدند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی دو خانواده پرچمدار دارد، LG G و LG V که اولی نیمه اول و دومی نیمه دوم سال عرضه می شود. ‌ از آن جا که ال جی دیگر تفاوت ویژه ای بین این دو خانواده ارایه نمی کند (همانطور که هوآوی امسال) شایعاتی مبنی بر ادغام دو خانواده ال جی G با ال جی V می شنویم. امروز نام تجاری ال جی وی ۵۰ تا ال جی وی ۹۰ توسط ال جی ثبت شده اند و از نظر برخی این اشاره به ادغام این دو خانواده با هم دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اینکه نام ال جی وی ۵۰ را برای پرچمدار بعدی ال جی، آخر زمستان امسال بشنویم کمی عجیب است ولی اینکه ال جی وی ۶۰، ال جی وی ۷۰، ال جی وی ۸۰ و ال جی وی ۹۰ همه با هم ثبت شده اند هم کمی عجیب است. در حقیقت دلیل ویژه ای به جز یک تغییر بزرگ برای این حرکت دیده نمی شود.

البته این که از حالا پنج نام تجاری جدید ثبت شود همچنان معنی ندارد زیرا اگر هم حدس ادغام دو خانواده ال جی G و ال جی V صحیح باشد باز هم این همه نام حداقل تا ۲.۵ نسل دیگر کفایت می کند و نیازی نیست از همین حالا ثبت شوند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید در ذهن ال جی چه می گذرد؟! فکر می کنید می تواند به موبایل منعطف ال جی که در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد مرتبط باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

بعید
هر سری تا ۹ نسل
یعنی سری G تا G9
سری V تا V90

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)