حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب گوشی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) را در رنگ بندی متفاوت ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

یک ماه پیش بود که گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. معمولا دستگاه هایی که شرکت ها تمرکز بیشتری روی آن ها دارند با لوازم جانبی اختصاصی از سوی شرکت ارایه می شوند. به نظر می رسد که اولین موبایل با دوربین چهارگانه نیز مورد توجه سامسونگ است و برای در رنگ بندی متفاوت قاب های کیفی رسمی ارایه کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب گوشی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) را در رنگ بندی متفاوت ببینید.

گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) با رنگ بندی گرادیانت طور زیبایی ارایه می شود که دو رنگ سبز آبی و صورتی سفید از جمله آن ها است. متاسفانه قاب گوشی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) بدون توجه به این مورد طراحی شده است و یک رنگ ساده یکدست دارد. برای رنگ سبز آبی یک رنگ آبی و برای رنگ صورتی سفید یک رنگ صورتی انتخاب شده است. می توانید در گالری زیر این قاب را که در سه رنگ ارایه می شود را ببینید:

تنها نکته جذابی که درباره این قاب گوشی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) وجود دارد را می توان در توجه بریدگی مخصوص حسگر اثرانگشت دانست. روی لبه پایینی برای اینکه انگشت راحت تر قرار بگیرد شاهد کمی شیب بیشتر هستیم.

البته این قاب که به صورت درب دار یا اصطلاحا کیفی طراحی شده است روی درب خود جایگاه قرار گرفتن کارت های شما را هم دارد. در حالت بسته متاسفانه هیچ راهی برای با خبر شدن از محتوای داخلی نیست و حتی برای دیدن تماس باید آن را باز کنید. نظر شما چیست؟ قاب گوشی گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ (Galaxy A9 2018) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

بازم خوشگله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)