حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری One UI سامسونگ به گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ می آید

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم رابط کاربری سامسونگ برای برجسته کردن تغییراتی که در آن اعمال شده است شاهد تغییر نام از سامسونگ اکسپرینس به One UI شده است. می دانیم که آپدیت اندروید ۹ سامسونگ برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ با رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد.  حالا همانطور که انتظار داشتیم خبر می رسد که رابط کاربری One UI سامسونگ به گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ نیز می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رابط کاربری One UI سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸

رابط کاربری One UI سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸

رابط کاربری One UI در حقیقت همان سامسونگ اکسپرینس ۱۰ است که قرار بود روی اندروید ۹ اجرا شود. سامسونگ به دلیل ادغام رابط کاربری دستگاه های خمیده خود با این رابط کاربری، نام جدید One UI را بر آن نهاده است. طبیعتاً این یعنی هر موبایل سامسونگ که آپدیت اندروید ۹ را دریافت کند باید رابط کاربری One UI را هم دریافت کند. به صورت کلی منظور ما این است که این خبر ماورایی یا عجیبی برای دارندگان گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ نیست.

دیروز در ترنجی نگاه نزدیک به رابط کاربری One UI سامسونگ را داشتیم. در One UI شاهد این هستیم که بخش های مهم که برای کاربر اهمیت دارند دقیقا زیر دستش باشند. منوی جا به جا شدن در نرم افزارها از بالا به پایین منتقل شده و تقریبا ۴۰٪ بالایی نمایشگر به عنوان بنر نرم افزار است و کاربر با آن کاری ندارد، در حقیقت بالاتری بخش نرم افزار وقتی که باز می شود، ۶۰٪ نمایشگر است.

اما One UI برای موبایل منعطف سامسونگ که از نمایشگر سامسونگ Infinity Flex استفاده می کند نیز کاربرد دارد و می تواند همزمان تا ۳ نرم افزار را روی نمایشگر باز کند که ویژگی جذابی است. سامسونگ برای توسعه این بخش از رابط کاربری جدید خود با گوگل رابطه تنگاتنگی داشته است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

من چندتا از دوستام که اس ۸ یا نوت ۸ داشتن خوشحال بودن که برا گوشیاشون نمیاد الان این خبر براشون ضدحاله برا من ک اس ۹ دارم ک از اول ضد حال بود با ظاهرش کنار نمیام

Ppr_a

دوست عزیز هنوز هیچی نهایی نشده از حالا برا چی ناراحتی..منتظر باش

Saeed Mohammadipouya

? خوشگله که شبیه رابط چینیاس?

HPYK1

نگران نباش به عنوان یه فن سونی بهت میگم که سامسونگ تو رابطه کاربری برای کاربراش انواع تم و ایکون و غیره کم نمیزاره برای هر نوع سلیقه ای خوبه

Saeed Mohammadipouya

?

Ppr_a

سلام اقای عطایی خیلی ممنون بابت این خبر جذاب…
طرف های صبح بود که تو فارنت خوندم که منتشر نمیشه و حسابی حالم گرفته شد….
بی صبرانه منتظرم که بیاد…

Shiral

خیلی خوبه

Saeed Mohammadipouya

نمیاد سایت فارنت زده طبق اعلام سانسونگ به این دو مدل نمیاد

سایت فارنت؟! :)) اون که خبراش مال چند روز عقب تر از سامسونگه، یه هو فردا میاد میگه میاد

Mohammad007

یعنی برای اس ۸ میاد؟ اگه بیاد خیلی عالی میشه.در انتظارم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)