حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی سیم شیائومی Mi AirDots Youth Edition با قیمت ۳۰ دلار معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

پنج روز پیش وقتی هندزفری کاملا بی سیم آنر Flypods با قیمت ۱۱۵ رسما معرفی شد، فکر می کردیم این ارزان ترین هندزفری کاملا بی سیم موجود در بازار است تا امشب که هندزفری کاملا بی سیم شیائومی Mi AirDots Youth Edition با قیمت ۳۰ دلار معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این هندزفری کاملا بی سیم شیائومی داشته باشیم.

هندزفری کاملا بی سیم Mi AirDots

هندزفری کاملا بی سیم Mi AirDots

هندزفری کاملا بی سیم Mi AirDots با عمر باتری ۴ ساعته در صورت استفاده استریو به معنی هر دوگوش، و ۵ ساعته در صورت استفاده تکی ارایه شده است. همچنین قاب همراه با آن می تواند احتمالا حدود ۳ برابر آن را کاملا شارژ کند که در نهایت عمر باتری به ۱۲ ساعت می رسد.

هر دو گوشی هندزفری کاملا بی سیم Mi AirDots کنترل لمسی دارند و می توانید با آن تماس را جواب دهید و موزیک را کنترل کنید. همچنین دستیار هوشمند صوتی summon نیز برای شما حاضر خواهد بود! این هندزفری کاملا بی سیم شیائومی روی بلوتوث نسخه ۵.۰ به موبایل شما متصل می شود و از مزایای آن مثل مصرف کم بهره می برد.

وزن هر کدام از گوشی های هندزفری کاملا بی سیم Mi AirDots برابر ۴.۲ گرم و دارای درایور ۷.۲ میلی متری است. نظر شما چیست؟ به نظر با این قیمت ۳۰ دلای یکی از پر طرفدارترین هندزفری های کاملا بی سیم بازار شود. به عبارتی اگر قبلا بود (!) این هندزفری حدودا ۱۲۰ هزارتومان قیمت می خورد، قیمت یک هندزفری سیمی Hi-Res از خود شیائومی و این عالی است.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه قیمت خوبی، ایول

با این قیمت ها به زودی شیاومی هم اپل رو پشت سر میذاره از نظر فروش!?

Mohammadrzf

اگر قبلا بود رو خیلی خوب گفتین ??
من چندتا از کالاهای شیائومی رو دارم مثل پاوربانک ، چراغ مطالعه و کابل usb و … همگی با کیفیت و قیمت فوق العاده خوبی هستن به احتمال زیاد این هندزفری هم با توجه به قیمتش کیفیت قابل قبولی رو ارائه میکنه

BeFair

کیفیتش خیلی مهمه
امیدوارم با کیفیت هم باشه تا خودم یکی ازش بخرم

علی شیخ زاده

شک نکن هست هرکسی قبلا از محصولات شیاومی مصرف کرده میدونه چه کیفیتی دارن

siavash-t

قیمتش برای خارجیها محشره. ای کاش عمر باتریش بهتر بود. ولی با این قیمت نمیشه ایرادی گرفت‌.

Amir7090

یعنی فقط با بلوتوث نسخه ی ۵ وصل میشه؟؟یعنی به گوشیای قدیمی تر مثل اس ۷ وصل نمیشه؟؟

Amir7090

ممنونم اقای عطایی ?
راستی بنظرتون تو ایران چنده؟

علی شیخ زاده

الان میشه ۴۵۰ تومن ای خدا?
قبلا ۱۲۰?

mega08

۳۰ دلار آخه.! خوش ب حالشون

mega08

تجربه ی کار با آیکون ایکس سامسونگو دارم. فوق العادس. ولی نمیدونم این گوش لعنتی من چ مشکلی داره. هر هندزفری توش وانمیسته و میوفته.
چند بار افتاده (پیاده شده ) ، ترسیدم ردشون کردم از ی* وان مور * گرفتم خودمو راحت کردم.
حتما ابن برند وان مور که مسئول طراحی هندزفری های شیائومی بودو امتحان کنید. جالبه چند وقت پیش دیدم تو ایران گارانتیم داره !!!

Shiral

شیامی توی بحث گجت ها و اکسسوری ها فوقالعاده داره عمل میکنه.من خیلی از لوازم الکترونیکی اش را دارم از هندزفری گرفته تا دوربین و پاور بانک و شارژر و….بسیار بسیار با کیفیت تر از برندهای دیگه هستند…الان در بحث تلویزیون هاش هم داره خدایی میکنه اونم با قیمت های بسیار رقابتی.خیلی امید دارم نمایندگی رسمی اش وارد ایران بشه.بزودی بازار دنیا را تسخیر میکنه مگر تغییر سیاست بده

Shiral

خیلی جالبه تنوع محصولاتش بسیار زیاده از میز هوشمند و چراغ هوشمند و خودکار میسازه تا گوشی و عینک ضد اشعه (که بسیار توصیه میکنم دوستان بگیرند) و کوله پشتی و کاپشن و…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)