حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت بوک ۱۳ (MateBook 13) با نمایشگر کم حاشیه تر از مک بوک ایر ۲۰۱۸ معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اولترابوک، لپ‌تاپ، هواوی

در حال که خانواده لپتاپ های هوآوی با داشتن اعضایی مانند MateBook X Pro, MateBook X, MateBook D و MateBook E به یک شکل کلی رسیده است، امروز هوآوی میت بوک ۱۳ (MateBook 13) با نمایشگر کم حاشیه تر از مک بوک ایر ۲۰۱۸ معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هوآوی میت بوک ۱۳، این لپ‌تاپ جدید کم حاشیه هوآوی که خود را رقیب مک بوک ایر ۱۳ سال ۲۰۱۸ می بیند، بیشتر صحبت کنیم.

هوآوی میت بوک ۱۳

هوآوی میت بوک ۱۳

همانطور که در تصویر بالا می بینید، طبق معمول هوآوی در مراسم خود به مقایسه محصولاتش با اپل می پردازد. آن ها به چیپست فوق تر Core i7-8565U میت بوک ۱۳ افتخار می کنند. همچنین شما می‌توانید پردازشگر گرافیکی NVIDIA MX150 را هم برای آن انتخاب نمایید. مدل پایه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD ارایه می شود.

هوآوی میت بوک ۱۳ حدودا ۶% باریک تر از مک بوک ایر ۱۳ سال ۲۰۱۸ است

هوآوی میت بوک ۱۳

هوآوی میت بوک ۱۳

در بخش طراحی هوآوی به میت بوک ۱۳ (Huawei MateBook 13) خود بیشتر افتخار می کند چرا که اولا هوآوی میت بوک ۱۳ حدودا ۶% باریک تر از مک بوک ایر ۱۳ سال ۲۰۱۸ است. این یعنی ضخامت ۱۴.۹ میلی متری برای لپتاپ هوآوی و سپس باید به ۴ میلی متر حاشیه نمایشگر کمتر که به نسبت نمایشگر به بدنه ۸۸% منجر می شود. وزن هوآوی میت بوک ۱۳ حدودا ۳۰ گرم بیشتر است یعنی ۱.۲۸ کیلوگرم و این نشان می دهد هوآوی در رقابت با اپل کاملا جدی است.

نمایشگر هوآوی میت بوک ۱۳ با پنل IPS و رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل ارایه می شود که تا ۳۰۰ نیت روشنایی دارد. به نظر می رسد از نظر نمایشگری نیز تجربه کاربری خوبی برای کابران آن به ارمغان می آورد. از نظر پورت ها اما دو پورت USB Type-c و جک ۳.۵ میلی متری هدفون برای شما در نظر گرفته شده است.

در نهایت در حالی که قیمت هوآوی میت بوک ۱۳ مشخص نیست باید بگوییم که فناوری Huawei Share 3.0 نیز در آن قرار دارد که با استفاده از NFC با پرچمدار جدید این شرکت یعنی هوآوی میت ۲۰ پرو ارتباط برقرار می کند. نظر شما درباره لپتاپ هوآوی میت بوک ۱۳ (Huawei MateBook 13) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

انگشت کوچیکه اپل هم نمیشه

erfan520

شاید تا الآن نشده باشه
اما هواوی خیلی خوب داره پیشرفت میکنه

علی شیخ زاده

این قابلیت هواوی شیر۳ انگار قابلیت جذابیه روز معرفی میت ۲۰ هم بهش اشاره شد

BeFair

چی بگم والا، جذاب که هست و باید دید در واقعیت چیکاره اس

siavash-t

شرکتهای چینی جدا دارند غوغا می کنند و کار رو برای شرکتهای دیگه سخت تر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)