حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیا ریو ۲۰۱۹ (Rio 2019) تغییراتی خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

کیا اعلام کرده کرده که مدل‌های 2019 ریو تغییرات چشم‌گیری را در پیش خواهند داشت و دیگر با سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی ارائه نخواهند شد. از این پس تمامی مشتریان ریو با سامانه انتقال قدرت 6 سرعته خودکار (اتوماتیک) سر و کار خواهند داشت که از پس با مدل 2019 در نمایندگی‌های فروش کیا در کشورهایی مانند آمریکا به فروش خواهد رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم

با این حساب ریو ۲۰۱۹ با یک گیربکس خودکار در سطح استاندارد در کشور آمریکا با قیمت 16هزارو 165 دلار به فروش می‌رسد که 1400 دلار از یک مدل دستی در سطح پایه گرانتر است. در حالی که ریو به گیربکس خودکار مجهز می‌شود، از تریم EX خداحافظی خواهد کرد.

کیا ریو ۲۰۱۹

کیا ریو ۲۰۱۹

مدل S پر گزینه و پرآپشن‌ترین مدل ریو ۲۰۱۹ است و به همین دلیل در آن شاهد صفحه نمایش 7 اینچی هستیم که سیستم‌های کارپلی اپل (CarPlay) و اندروید اوتو (Android Auto) هماهنگی دارد. خریداران با خرج 800 دلار بیشتر می‌توانند از سیستم ترمز اضطراری هوشمند نیز بهره برند.

قیمت ریو ۲۰۱۹ (Rio 2019) در مدل سدان و هاچبک به ترتیب برابر با 16995 و 17295 دلار بوده و نسبت به سال قبل تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد. نظر شما چیست؟ ریو ۲۰۱۹ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یادش بخیر چه عشق ریویی بودم من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)