حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی افت فروش آیفون در هند پس از چهار سال

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

می دانیم که بازارهای در حال توسعه برای اپل دستاورد بزرگی ندارند. در این بازارها ارزش خرید اولویت اول کاربر برای دست به جیب شدن است و در این زمینه حداقل در نگاهی سطحی و با بررسی مشخصات روی کاغذ، آیفون ها آن چیزی که باید نیستند. به همین دلیل پیش بینی افت فروش آیفون در هند پس از چهار سال وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش بینی فروش برای آیفون های اپل در چارک پایانی سال ۲۰۱۸ در هند چیزی حدود ۰.۷ تا ۰.۸ میلیون دستگاه است که نسبت به فروش ۱ میلیون دستگاهی پارسال، افت محسوسی دارد. اما شاید جالب باشد که بدانید تا به امروز چیزی حدود ۴۵۰ هزار دستگاه آیفون در هند فروخته شده است.

آیفون Xr نمود بارز تلاش اپل برای متقاعد کردن کاربران به یک آیفون ارزان است اما آن ها یا نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند که در این بازارها موبایلی با نمایشگر HD، حافظه رم ۳ گیگابایت و دوربین تکی اصلی خریداری ندارد، آن هم با این قیمت. به هر حال دید بازارها هنوز آنقدر باز نشده یا شاید اولویت ها با بازارهای دیگر متفاوت است.

به هر صورت شاید آیفون Xr به فروش بیشتر آیفون ها در بازارهای توسعه یافته تر کمک کند اما بازارهای مثل هند و چین به نظر نمی رسد که خیلی به آیفون Xr روی خوش نشان بدهند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل برای محکم کردن جایگاه خود در هند باید چه تصمیمی بگیرد؟ شاید تولید و فروش آیفون های قدیمی مثل آیفون ۷ که آن هم هنوز کاری از پیش نبرده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

احساس میکنم مردم هند بادیدن پرچمداران اندرویدی با کیفیت نمایشگر اچ دی پلاس بدون حاشیه و گاها شش دوربین به این نتیجه رسیدن که باید قید آیفون رو بزنن

علی شیخ زاده

آیفون ۱۰ آر میتونست کمک کنه اما اون چیزی نیست که انتظار میرفت!
اپل فکر میکنه هرچیزی بسازه برای کاربرا جذابه خبر نداره اندرویدی ها انقدر خوب عمل کردن که تونستن سطح توقعات رو بالاتر از چیزی مثل آیفون ۱۰ آر و در عین حال ارزان تر ببرن

Komeil

اپل روح فناوری کجاست؟؟؟؟؟
خوابیده بنظرتون؟؟؟؟

اپل، روح فناوری :)

هند بازاری نیست که اصلا برای اپل اهمیت داشته باشه، دیگه بازاری که پرفروش ترین گوشیش گلکسی جی ۲ هست رو خودت دریاب

vahid

واقعا با این قیمتا مفت نمیرزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)