حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این گلکسی نوت ۹ سفید است؟

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

می‌دانیم که مدتهاست رنگ سفید از پرچمدار های سامسونگ حذف شده است. آخرین مرتبه رنگ سفید را در گلکسی اس ۷ دیدیم و حالا دو سال و نیم است که این رنگ دیگر روی پرچم دار های سامسونگ دیده نشده است. حالا تصویر، منتشر شده که هنوز صحت آن تایید نمی شود اما در آن گلکسی نوت ۹ سفید را می بینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۹ سفید

گلکسی نوت ۹ سفید

سامسونگ گلکسی نوت ۹ سفید را در تصویر بالا می بینید. این دستگاه با قاب دوربین یکسان و همرنگ با قاب پشتی دیده می‌شود که قلم آن نیز همین رنگ است. هر چند ایوان بلاس احتمال صحیح بودن این تصویر را پایین می‌داند و شاید فتوشاپ شده باشد، اما به صورت کلی پس از مدت‌ها که رنگ سفید پرچم دار های سامسونگ را ندیده بودیم، به نظر یک تنوع جذاب می رسد و رنگ زیبایی از گلکسی نوت ۹ است.

همچنان سامسونگ به ارائه رنگ گرادیانت طور در پرچمدار های خود فکر نکرده است و اولین رنگها گرادیان تور را در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) با هم دیدیم. این روزها تقریبا می توان گفت که رنگ‌های گرادیانت طور ترند بازار هستند اما شرکت های بزرگی مثل اپل و سامسونگ به سوی آن حرکت نکرده اند.

نظر شما چیست؟ طرفدار رنگهای گرادیانت طور هستید یا رنگهای خالص را ترجیح می دهید؟ این رندر سفید و گلکسی نوت ۹ را زیبا می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

باحاله ولی زشت
من کلا با طراحی اس ۸ و نوت ۸ خیلی بیشتر حال میکنم تا نوت ۹

Shiral

زیباست

چیه آخه این سامسونگ اونم با این رنگاش

BeFair

به چشم من خیلی زیبا میاد

Ghasem_gholami

فک کنم نوکیا باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)