حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ گزینه خرید خودرو تا قیمت ۵۰ میلیون تومان

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

با توجه به افزایش قیمت خودرو یکی از سوال هایی که این روزها وجود دارد این است که بهترین انتخاب خرید خودرو تا قیمت ۵۰ میلیون تومان می تواند چه خودروهایی باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به ۳ گزینه خرید خودرو تا قیمت ۵۰ میلیون تومان داشته باشیم.

این روزها در بازه قیمتی ۵۰ میلیون‌ تومان تنها چند گزینه محدود برای خرید صفرکیلومتر وجود دارد، اما با بررسی بیشتر متوجه می‌شوید بازار دست‌دوم‌ها در این رده متنوع‌تر هستند. شاید بگویید که با ۵۰ میلیون‌ تومان چه خودرویی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که پیشنهاد ما در این بازه سه گزینه است.

۱- پژو ۴۰۵

پژو ۴۰۵

پژو ۴۰۵

اول اینکه تنها خودرو صفرکیلومتری که می‌توانید در این بازه خریداری کنید، پژو ۴۰۵ است. این خودرو سدان سایزمتوسط تا امروز به‌دلیل هزینه نگهداری پایین توانسته است جزو خودروهای پرفروش در بازار داخلی باشد. اگر به خدمات پس‌ازفروش و تامین قطعات بهتر اهمیت می‌دهید، پژو ۴۰۵ گزینه مناسبی خواهد بود.

۲- تندر ۹۰

تندر ۹۰

تندر ۹۰

اما اگر خودرو با کیفیت و سواری نرم‌ تری در نظر دارید رنو تندر 90 E2 مدل 91 را مدل نظر قرار دهید. در واقع اگر خودرویی کم‌کارکرد در نظر دارید، رنو تندر90 E2 مدل‌91 یکی از بهترین گزینه‌هاست، چراکه با موتور 1600سی‌سی 16‌سوپاپ از نظر شتاب، مصرف سوخت پایین و کیفیت قطعات، مالکان خود را راضی نگه داشته است. بنابراین در رده ۵۰ میلیون‌ تومان، رنو تندر90 E2 مدل 91 می‌تواند شما را از داشتن یک خودرو کم‌مصرف بی‌نیاز کند.

۳- هیوندای ورنا

هیوندای ورنا

هیوندای ورنا

و هیوندای ورنا که شاید خرید آن چندان منطقی نباشد، اما کسانی که به‌دنبال خودرو کم‌ دردسر و با استهلاک پایین هستند، باید هیوندای ورنا را در اولویت قرار دهند. این خودرو کم‌استهلاک که چند سال جزو کم‌استهلاک‌ترین‌ها بوده، در حال حاضر نیز به‌دلیل سیستم تعلیق باکیفیت و موتور و گیربکس کم‌خرج، جزو خودروهای کم‌استهلاک است، اما در تامین قطعات کمی مالک خود را به زحمت می‌اندازد. به هر حال سواری نرم، استهلاک پایین، ایمنی بالا و مصرف سوخت پایین از پارامترهای اصلی خرید هیوندای ورنا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 10 خودرو دست دوم با کیفیت حدود 100 میلیون تومان

نظر شما چیست؟ برای خرید خودرو تا ۵۰ میلیون تومان از بین این سه گزینه انتخاب می کنید یا انتخاب های بهتری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

انقدر باید انحصار دست خودروساز های داخلی باشه که حتی با ۵۰ میلیون بهترین انتخابت باید فقط بین ۳ تا خودرو باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)