حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) احتمالا ۱۵ آبان رسما معرفی شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

حدودا یک ماه پیش بود که شیائومی ردمی نوت 6 پرو با 2 دوربین دوگانه و قیمت 215 دلار رسما معرفی شد. چندی پیش در ترنجی خواندیم که گلس شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) لو رفت، بریدگی نمایشگر تایید می شود. حالا به نظر می رسد که سه روز دیگر یعنی ۱۵ آبان شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) رسما معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6)

شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6)

همانطور که در تصویر بالا می بینید، پوستری رسمی از شیائومی منتشر شده است که مراسمی را برای ۶ نوامبر یا ۱۵ آبان نشان می کند. با توجه به شایعات اخیر انتظار می رود که شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) دستگاهی باشد که قرار است رونمایی شود.

اما چه انتظاری باید از شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) داشته باشیم؟ خب در حقیقت احتمالا شاهد دستگاهی شبیه به همان نوت ۶ پرو باشیم که قبلا در تایلند رونمایی شده بود. یک میان رده با بریدگی نمایشگر، دوربین دوگانه و یک چیپست از خانواده اسنپدراگون ۶۰۰ با مقادیر کافی حافظه رم و حافظه داخلی احتمالا نسخه شیائومی است برای ردمی نوت ۶ و همانطور که قبلا هم در ترنجی گفتیم، درباره یک میان رده تکراری دیگر از شیائومی صحبت می کنیم. حقیقت این است که میان رده های شیائومی آنقدر شبیه به هم شده‌اند که علاوه بر شباهت ظاهری، شباهت نامگذاری و جابه جا بودن نامگذاری ها و حتی نام گذاری متفاوت برای بازارهای مختلف سبب گیج شدن کامل کاربران می شود.

هر چند شیائومی روی این پوستر ادعای «ارتقا شگفت انگیز» را دارد. یک تصویر تبلیغاتی هم از نمای جلو شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) منتشر شده است که با هم می بینیم:

شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6)

شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6)

همینطور که شاهد هستید دوربین دوگانه سلفی همانند شیائومی ردمی نوت ۶ پرو (Redmi Note 6 Pro) است. نظر شما چیست؟ منتظر این میان رده جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sami99069

کاش میشد یکی کلا قضیه نام گذاری گوشی های شیائومی رو توضیح بده…الان نوت6 پرو چرا باید زودتر از نوت 6 معرفی بشه؟ :))

BeFair

خسته شدم دیگه واقعا،‌ یکی معرفی کن

اون گلس ناچ کوچیکتری داره نسبت به تصویر تبلیغاتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)