حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) لو رفت، بریدگی نمایشگر تایید می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در حالی که شاید داری سر خود را می خوانیم و می گوید که مگر شیائومی ردمی نوت ۶ (Xiaomi Redmi Note 6) قبلا رونمایی نشده بود باید به شما بگویم که آن چیزی که دو ماه پیش رونمایی شده بود، شیائومی ردمی 6 پرو است. امروز گلس شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) لو رفته بریدگی نمایشگر تایید می شود. در ادامه با توجه همراه باشد تا درباره یک میان رده دیگر از شیائومی صحبت کنیم.

در حقیقت را از جمله قبلی خود را اینطور تصحیح کنیم، درباره یک میان رده تکراری دیگر از شیائومی صحبت کنیم. حقیقت این است که میان رده های شیائومی آنقدر شبیه به هم شده‌اند که علاوه بر شباهت ظاهری، شباهت نامگذاری و جابه جا بودن نامگذاری ها و حتی نام گذاری متفاوت برای بازارهای مختلف سبب گیج شدن کامل کاربران می شود. این شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) است و قرار است یک موبایل دیگر دارای بریدگی نمایشگر باشد. گالری تصاویر زیر گلس محافظ نمایشگر آن را نشان می دهد:

به جز این که همان ظاهر قابل انتظار برای این میان رده شیائومی را می بینیم، تصویر دیگری نیز وجود دارد که احتمال استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر را برای این موبایل میان رده ارزان قیمت بیشتر می کند. به تصویر زیر توجه کنید:

به نظر می‌رسد که بخشی در پایین پنل نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) دیده می شود که به هیچ چیز جز حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر شباهت ندارد. اگر اینطور باشد، قطعا شیائومی Redmi Note 6 لقب ارزان ترین موبایل دارای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را از آن خود می کند. البته از یاد نبرید که سه روز پیش در ترنجی خواندیم گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ ماه آینده از راه می رسد. البته به نظر نمی رسد سیاست قیمت گذاری سامسونگ بتواند به صرفه تر از شیائومی برای کاربر باشد.

نظر شما چیست؟ شیائومی ردمی نوت ۶ (Xiaomi Redmi Note 6) می تواند موبایل موفقی باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

با این شرایط ارزی بنظر میرسه سری ردمی نوت تو ایران به محبوب ترین اسمارتفون ها تبدیل بشه

Mortazavi

البته میانرده های هواوی الان با اختلاف پرفروش ترین گوشی های ایرانند مثل پی اسمارت یا مدل های جدید سری وای و نوا

Pouya

چند روز پیش دیدم y7 prime 2018 شده 3.200خیلی وضع بازار بده امیدوارم ب روال عادی برگرده

علی شیخ زاده

حالا فکر کنید رد می نوت ۶ پرو هم اگه بیاد چی میشه خود کارمندای شیاوومی هم گیج میشن ??
ردمی ۳
ردمی ۳ پرو
ردمی نوت ۳
ردمی نوت ۳ پرو
می نوت ۳
می ۳ اگه باشه
???

درسته. باید یکم‌ نامگذاری ها رو سر و سامان بده.

و باز هم ناچی دیگر!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)