حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون نرم افزار ضبط صدا iOS نقش صوت کلمه «Apple» است

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

بعضی موارد جزییات محض هستند و تا وقتی کسی آن ها را کشف نکند مسکوت می مانند، این ها خود نوعی «کاشف» هستند، کاشف ذهن های خاص! امشب یکی از این ذهن های خاص یک کاشف خودش را کشف کرده است و مشخص شده که آیکون نرم افزار ضبط صدا iOS نقش صوت کلمه «Apple» است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید. آیکون نرم افزار ضبط صدا iOS را در سمت راست ملاحظه می کنید. سمت چپ هم صدای ضبط شده فردی است که کلمه «Apple» را ادا کرده است. این جزییات در طراحی آیکون های iOS واقعا جذاب است. این موضوع را با خیال راحت می توانید در خانه بارها و بارها تست کنید!

البته این جزییات در بخش های دیگر نیز دیده می شود، مثلا در بخش اموجی ها شرکت های بزرگ برای خود مجموعه اموجی دارند و در آن ها محصولات خود را به زیرکی جای می دهند. مثلا ظاهر موبایل، ساعت هوشمند یا لپتاپ از جمله برخی این مثال‌هاست. پیش از این آیکون های iOS جذاب ظاهر شده بودند، مثلا آیکون های زنده ساعت و تقویم از جمله مواردی است که توسط دیگر شرکت ها هم الهام گرفته شد!

احتمالا به زودی شاهد الهام گرفتن است موضوع توسط دیگر شرکت ها هم باشیم! نظر شما چیست؟ تا به حال به آن دقت کرده بودید؟ از جمله این زیبایی های نهفته می توان به زنگ پیامک پیش فرض نوکیا اشاره کرد که به زبان مورس بوده و معنی SMS دارد!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JigSaw

توجه به حتی کوچکترین جزییات ممکن چیزیه که فقط از اپل برمیاد و ثابت کرده تو این مورد هم هیچ رقیبی نداره ??

BeFair

آفرین، لذت بردم

روح فناوری، اپل!

Soheil Rezayi

در این مورد با JigSaw بسیار موافقم

siavash-t

جالب بود.

MILADmax

در گذشته از این دست موارد در محصولات اپل به وفور استفاده میشده است ولی حالا کمتر شده و چه بسا بزودی ناپدید شود
نمونش همین مک مینی که نسل قبلش گرافیک جدا داشت و پورتهای sub a اون به صورت عمودی بودند تا هم پورت بیشتری داشته باشیم و هم با پورت HDMI اشتباه نگیرید و پورت هدفون هم دو تا بود یکی ورودی و یکی خروجی و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)