حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فصل ششم سریال House Of Cards منتشر شد، خداحافظ فرانک‌ آندروود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سریال، سینما

فصل ششم سریال House Of Cards یا همان خانه پوشالی در حالی آغاز می شود که کوین اسپیسی (نقش فرانک آندروود) یعنی مهره اصلی سریال از آن حذف شده است و این به دلیل رسوایی های اخلاقی و جنسی اوست. حقیقتا فکر نمی کنم فصل ششم سریال House Of Cards بتواند به همان گیرایی که پیش از این ارایه می شد نظر مخاطب را جلب کند اما پس از دیدن قسمت اول فکر می کنم که ذات جذاب سریال از جمله دیالوگ ها و شخصیت پردازی ویژه سریال همچنان پابرجاست و می تواند شما را فارغ از بازیگران، جلب ذات داستان کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سریال House Of Cards از تولیدات Netflix است و به دلیل ژانر کمتر دیده شده ای که انتخاب کرده است می تواند حسابی برای شما جذاب باشد. فصل پنجم نقطه عطفی در خانه پوشالی بود و قسمت نهایی آن جا که فرصت انتقام برای کلر آندروود (همسر فرانک آندروود) فراهم شد و او پشت پا به این بخت نزد و تلاش کرد تا “مادام پرزیدنت” (هر چند می گوید از این خطابه بدش می آید) شود!

فرانک آندروود

فرانک آندروود

در حالی که این مطلب را درباره فصل ششم سریال House Of Cards برای شما در ترنجی می نویسم ۵ قسمت از فصل ششم (فصل شش هشت قسمت است) آماده دانلود در سایت های ایرانی است که فعلا زیرنویس قسمت اول (احتمالا با ابزار ترجمه خودکار مثل گوگل ترنسلیت باشد، کیفیت زیرنویس .MLK. پایین است) ارایه شده اما فکر می کنم تا شب که بخواهیم آن را ببینیم همه چیز مهیا شده باشد! به زودی در تماشاچی ترنجی درباره آن برای شما خواهیم نوشت. شما سریال House Of Cards را دیده اید؟ از فصل شش چه انتظاری دارید؟ فکر می کنید بدون فرانک آندروود این سریال همانقدر جذاب بماند؟ شاید باید یک قدم دیگر به عقب تر برویم تا تصویر بزرگ تر را ببینید!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من که هنوز تو کف فصل اخر گیم اوترونز موندم.کی میخواد منتشر بشه اخه

lian

من تا آخر قسمت 8 دیدم. واقعا تموم شد؟ حتی اصغر فرهادی طور هم پایانش باز نبود نصفه نیمه بود

lian

من الان نقدهاشو میخوندم دقیقا همه از نحوه تموم کردن سریال شاکی بودن که چرا به خیلی سوالا جواب نداد… پیشاپیش میگم خییییلی بد تموم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)