حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو از دنا آپشن کروز کنترل و رینگ اسپرت آلیاژی را حذف می کند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | خودرو

یکی از تولیدات محبوب ایران خودرو را می توان دنا دانست. کروز کنترل یکی از آپشن های محبوب در خانواده ی دنا است و ایران خودرو برنامه داشت تا این قطعه را بر روی سورن توربوی جدید هم نصب نماید. حال به نظر می رسد به خاطر مشکلات پیش آمده در بحث تامین قطعه، از این پس ایران خودرو دنا را بدون کروز کنترل به مشتریان خود تحویل می دهد. هنوز مشخص نیست که حذف این قطعه در دنا پلاس هم رخ می دهد یا خیر؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حذف کروز کنترل از دنا

حذف کروز کنترل از دنا

بر اساس تصاویر ارسالی از جانب مخاطبان، گویا ایران خودرو بعد از حذف رینگ اسپرت آلیاژی از فهرست امکانات برخی خودروهای خود، حال کروز کنترل را هم در دنا حذف کرده است. حذف کروز کنترل از روی دنا، در بخش حساب کاربری مشتریان دنا در وبسایت رسمی فروش ایران خودرو نمایش داده می شود و گویا در قراردادهای چاپی جدید هم دیگر نامی از کروز کنترل ذکر نمی شود.

برخی احتمال می دهند که دناهای فاقد کروز کنترل، طرح غربیلک فرمان متفاوتی نسبت به مدل های فعلی دارند و فرمانی مشابه به سورن ELX بر روی آن ها نصب می شود. باید به این نکته اشاره کرد که وقتی وارد سایت ایران خودرو می شوید و به بخش محصولات مراجعه می کنید، هنوز حذف رینگ آلیاژی و کروز کنترل در بخش معرفی دنا با کد ۷۰۱ و ۷۰۲ اعلام نشده است.

کروز کنترل قطعه ای است که سابقه ی زیادی در صنعت خودروی جهان دارد و امروزه بسیاری از محصولات تولیدی دنده ای و اتوماتیک بازار جهانی به این آپشن مجهز هستند. کروز کنترل باعث می شود که راننده بدون فشار دادن بر روی پدال گاز، از روی غربیلک فرمان سرعت خودرو را تنظیم کند و با کمترین نوسان سرعت مسیر خود را ادامه دهد. با توجه به کاربردی بودن این آپشن، ایران خودرو برای ارتقای سطح امکانات رفاهی دنا و دنا پلاس، همیشه این دو محصول ملی را با کروز کنترل عرضه کرده است. حال باید ببینیم که با حذف این آپشن آیا استقبال از این گروه خودرویی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر؟ نظر شما در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

در کشوری که یک ضبط ابتدایی روی ماشین صفر کیلومتر قرار نمیدن نباید انتظار بیشتری داشت

esmael

بله . روز به روزم بدتر میشه . اینا‌ که هنه چیزا ماشی ها رو درآوردن و آشغال انداختن بزار اینارو هم در بیارن . اگه مشکلشون‌با اینا حل میشه اینا هم روش

Saeed Mohammadipouya

خودم دنا دارم و کروز داره بنظرم حذفش درست نیست واقعا عالیه تو جاده

باز خوبه زه کنار لازم نداره 🙂

BeFair

چی گذاشتن براش؟

Saeed Mohammadipouya

شکر کن مانیتورو برنداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)