حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش جدید ایران خودرو در راه است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | خودرو

پیش فروش ایران خودرو در چند ماه اخیر به قوت خود باقی بوده و در مراحل متعددی برگزار شده است. حالا خبر می رسد که پیش فروش جدید ایران خودرو در راه است. با توجه به زمان اعلام رسمی این خبر توسط معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو انتظار می رود که پیش فروش جدید ایران خودرو آبان ۹۷ انجام شود اما این فعلا فقط یک حدس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام كرد: عرضه خودروهای این شركت با هدف تامین نیاز بازار ادامه خواهد داشت. مصطفی خان كرمی افزود: در یك ماه گذشته روند پیش فروش‌های این شركت قطع نشده و در حال حاضر در حال تدارك طرح پیش فروش جدیدی هستیم كه پس از اخذ كردن مجوزهای لازم در روزهای آينده به اجرا درخواهد آمد.

بد نیست بدانید در پیش فروش ۲۹ مهرماه ایران خودرو تنها ۲.۵٪ متقاضیان موفق به ثبت نام شده اندبه عبارت صحیح تر در پیش فروش ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷ ایران خودرو تقریبا 1 نفر از هر 40 نفر موفق به ثبت نام شده است، یعنی 2.5% متضایان!

بیشتر بخوانید: 10 خودرو دست دوم با کیفیت حدود 100 میلیون تومان

وی گفت: فشارهای زیادی كه این روزها خودروسازان متحمل می شوند مانع ایفای تعهدات و نقش اصلی ما نشده و همانطور كه پیشتر وعده داده بودیم سعی می كنیم با ادامه دادن شرایط عرضه، تلاطم بازار را از بين برده و به یك ثبات منطقی كه شایسته مشتریان و مصرف كنندگان واقعی است برسیم.

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو (کلیک کنید)

در صورت انتشار اخبار جدید درباره پیش فروش جدید ایران خودرو در همین پست اطلاع رسانی خواهد شد. شما منتظر این پیش فروش جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

آقا بجای ای خودروهای بی کیفیت وگران شده برید سراغ خودروهای چینی خیلی بهتره

علی شیخ زاده

همون جینیا هم گران و دست نیافتنی شدن

BeFair

اینقدر ثبت نام کنین تا … الله اکبر

کاش یه ماشین خوبی هم بنویسن حالا!

siavash-t

مردم، حمله کنید تا خودرو! هاشون رو گرون تر کنند! بشتابید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)