حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پایه دار آیپد پرو ۲۰۱۸ (iPad Pro 2018) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

حدودا ۵ ساعت تا کنفرانس امروز یعنی ۸ آبان اپل فاصله داریم و در همین بازه ایوان بلاس تصویری از قاب پایه دار آیپد پرو ۲۰۱۸ (iPad Pro 2018) منتشر کرده که علاوه بر خود قاب، طراحی کلی آیپد پرو ۲۰۱۸ از نمای جلو نیز قابل مشاهده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه صحبت کنیم.

همانطور که در این تصویر می بینید، سیستم Face ID آیپد پرو ۲۰۱۸ کمی بزرگتر به نظر می رسد. در شایعات شنیده بودیم که سیستم تشخیص چهره سه بعدی یا همان Face ID آیپد پرو ۲۰۱۸ می تواند در حالت افقی هم استفاده شود. می دانیم این ویژگی در آیفون ها وجود ندارد، البته در استفاده از یک موبایل چنین ویژگی خیلی کاربرد ندارد اما در تبلت می توان موارد کاربرد زیادی را برای آن متصور شد.

همچنین کاهش حاشیه نمایشگر به صورت کاملا متقارن است و همه لبه های نمایشگر آیفون پرو ۲۰۱۸ به یک اندازه دیده می شود. دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آیپد پرو 2018 با ضخامت 5.86 میلی متر و پورت USB Type C لو رفت و طراحی کلی آن خیلی شبیه به طراحی آیفون ۵ بود. این را از بابت لبه های تیز می گوییم و به نظر می رسد که حتی آن لبه تراش خورده هم در این تبلت دیده نمی شود!

آیپد پرو ۲۰۱۸ مشخصا یک انقلای در طراحی آیپدهاست و می توان گفت اگر آیپد خیلی قدیمی تر دارید کاملا ارزش تعویضش را خواهد داشت اما اگر جدید آیپد پرو خریده اید شاید برای ضرر کمتر بهتر باشد مراسم امشب را نگاه نکنید! نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیپد پرو ۲۰۱۸ دستگاه جذابی باشد؟ همچنین شایعاتی درباره قلم اپل جدید یا Apple Pencil 2 هم به گوش می رسد که جزئیاتی درباره آن در دسترس نیست.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدایا می خوامش عالیه

mosayebso

طراحیش عالیه

علی شیخ زاده

فکر میکنم ضخامت زیر ۶ میل برای تبلت چندان جالب نباشه

Peiman

فوق العادس ، خیلی وقته منتظرشم

pouya

تجربه استفاده از آیپد هارو داشتم عالین از هر لحاظ که بگی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)