حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیپد پرو ۲۰۱۸ در یک آیکون بتا پنجم iOS 12 دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

مراسم ۸ آبان اپل برای معرفی آیپد پرو های جدید و مک بوک ها خواهد بود و تقریبا ما به قطعیت می دانیم که طراحی آیپد پرو ۲۰۱۸ چیست. حالا در یک آیکون از بتا پنجم iOS 12 شاهد تایید شدن طراحی آیپد پرو ۲۰۱۸ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دو ماه پیش بود که همین منبع به همین روش به ما گفت آیپد پرو جدید با نمایشگر کم حاشیه و Face ID تایید شد. امشب دوباره همان منبع اطلاعاتی مشابه را منتشر کرده است و طراحی آیپد پرو ۲۰۱۸ تقریبا در آن مشخص است. مشخصا حاشیه نمایشگر کم است، دکمه هوم وجود ندارد و دکمه های سخت افزاری مشخص است.

چند روز پیش آیپد پرو 2018 با ضخامت 5.86 میلی متر و پورت USB Type C لو رفت و پیش از آن رندر آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 با بدنه آلومینیومی، Face ID، نمایشگر کم حاشیه و جک 3.5 میلی متری هدفون را با هم دیده بودیم. جک 3.5 میلی متری صدا موضوع جالبی است که شاید اپل تصمیم داشته باشد برخلاف اینکه از اکثر محصولات خود آن را حذف کرده است، در آیپد پرو 2018 آن را نگاه دارد. در حقیقت حداقل در آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 این جک وجود داشته باشد.

ضخامت 5.86 میلی متری برای آیپد پرو 2018 بدون احتساب برآمدگی دوربین عنوان شده است. این می تواند کمترین ضخامت یک تبلت در تمام دوران باشد. هر چند ترند کم کردن ضخمات مدتی است که فروکش کرده اما با ورود دوباره اپل به آن قطعا بقیه برندها نیز توجهشان به آن معطوف می شود. در حقیقت این ضخمات یکی از آیپد پروهای 2018 است و دیگری ضخامت بیشتری خواهد داشت.

کم کردن حاشیه تبلت های جدید اپل باعث می شود که ابعاد کلی دستگاه نسبت به صفحه نمایش آن ها بهینه تر باشد و این اتفاق خوبی است. ولی نکته مهم تری که می تواند در این شایعه اهمیت داشته باشد، پورت Type C است. یعنی می شود بالاخره محصولات اپل هم به یک استاندارد جهانی روی بیاورند و این مقدمه ای بر استفاده از پورت Type C در آیفون ها باشد.

نظر شما چیست؟ دو روز دیگر تا معرفی رسمی اپل فاصله داریم، منتظر آیپدها هستید یا مک بوک ها؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

طراحی قطعا همینه، شک ندارم

عشق است، بریم برای تدوین یک استاندارد جدید برای کپی کارا :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)