حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل مخصوص بازی سامسونگ شاید با S-GPU یا پردازنده گرافیکی ساخت سامسونگ ارایه شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

اولین بار سه ماه پیش بود که در ترنجی گفتیم موبایل مخصوص بازی سامسونگ در حال توسعه است. چند روز پیش دوباره این خبر تکرار شد و حالا می شنویم که موبایل مخصوص بازی سامسونگ شاید با S-GPU یا پردازنده گرافیکی ساخت سامسونگ ارایه شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به سامسونگ موبایل مخصوص بازی سامسونگ در دست تست است و احتمال استفاده از پردازنده گرافیکی ساخت سامسونگ در آن بعید نیست. پردازنده گرافیکی ساخت سامسونگ یا همان S-GPU داستان درازی دارد و سال هاست که شایعات آن را می شنویم. حالا به نظر می رسد که قرار است روی یک موبایل مخصوص بازی شاهد رونمایی از آن باشیم.

می دانیم که اپل در حال حاضر از چیپست گرافیکی ساخت خود استفاده می کند و همه یکپارچه بودن طراحی، ساخت و همگام سازی سبب می شود یک محصول ناب و متفاوت داشته باشید. سامسونگ سال هاست که تلاش می کند در هر زمینه ای خودش هم دستی در تولید داشته باشد اما همیشه در محصولاتش از مخلوطی از تولید خود و بهترین تولیدکننده بیرونی استفاده می کند و این سبب می شود اگر محصول خودش بهتر باشد، برای یکسان بودن عملکرد دو نسخه، نسخه خود را محدودتر کند.

موبایل مخصوص بازی سامسونگ احتمالا دستگاه پرتیراژی نباشد، حداقل برای نسل اول اما این می تواند یک بستر خوب برای عرضه چپست جدید اگزینوس که چیپست گرافیکی اش هم توسعه داده شده توسط سامسونگ باشد، به شمار می رود. به هر حال این منبع نزدیک تایید نکرده که از چیپست گرافیکی جدید حتما استفاده خواهد شد بلکه می گوید احتمالش وجود دارد!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در حالی که سامسونگ در آزمایشگاه در حال سعی و خطاست، برندهایی چون شیائومی حتی نسل دوم موبایل مخصوص بازی خود را معرفی کرده اند!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

امیدوارم یه روز رو محصولات سامی فقط اگزینوس باشه و gpu اختصاصی خودش و ایزوسل

chalton

دقیقا،اگه یه کاری کنه دیگه از کوالکام استفاده نکنه واقعا عالی میشه و اون موقع قدرت واقعی اکسینوس ها معلوم میشه،و همچنین به امید روزی که تایزن هم پیشرفت زیادی بکنه و فراگیر بشه بتونه رقابت کنه با اندروید و ios.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)