حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو R15x رسما معرفی شد، اوپو K1 با حافظه بیشتر

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اوپو

تقریبا دو هفته پیش بود که اوپو کی وان (Oppo K1) با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و قمیت 200 یورو معرفی شد. امروز اما شاهد رونمایی از همان دستگاه با نام دیگر و تفاوت اندک هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوپو R15x در حقیقت همان اوپو K1 با حافظه بیشتر است. البته رنگ های گرادیانت طور متفاوتی هم دارد اما طراحی به صورت کلی همان اوپو کی ۱ است. از نظر مشخصات سخت افزاری هم مشخصات کاملا مشابه است.

دو ویژگی اصلی اوپو آر ۱۵ ایکس (Oppo R15x) حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است و بریدگی نمایشگر قطره طور که دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. بلندگوی مکالمه نیز روی لبه بالا و بالاتر از دوربین جای گرفته است. این بهترین راه برای کم حاشیه کردن موبایل هاست تا زمانی که بتوانند دوربین سلفی را به نحوی مدیریت کنند و به زیر نمایشگر بفرستند! حاشیه لبه پایین بسیار کم شده است اما هنوز قابل توجه است.

نمایشگر اوپو آر ۱۵ ایکس (Oppo R15x) به اندازه 6.4 اینچی و رزلوشن FHD+ است که با توجه به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، از نوع پنل Super AMOLED استفاده شده است. چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات اوپو R15x است.

Oppo R15x

Oppo R15x

دوربین اصلی 16+2 مگاپیکسلی انتخاب شده است که طراحی آن با فلاش LED هم قابل توجه است. جک 3.5 میلی متری و پورت USB Type C نیز در اوپو آر ۱۵ ایکس در نظر گرفته شده است. باتری 3500 میلی آمپر است که با توجه با اندازه نمایشگر کمی کم به نظر می رسد. سیستم عامل اندروید 8.1 است و رابط کاربری Color OS 5.2 روی آن ارایه می شود.

منظور از حافظه رم و داخلی بیشتر نسبت به اوپو کی ۱، تفاوت در مشخصات نسخه پایه آن است در غیر این صورت شما Oppo k1 را هم در انتخاب ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پیدا خواهید کرد.

عجیب آن که قیمت اوپو R15x بیشتر از اوپو K1 است و برای مشخصات مشابه شاهد ۸۰ یورو قیمت بیشتر برای آر ۱۵ ایکس هستیم یعنی قیمت مدل پایه اوپو R15x برابر ۳۱۰ یورو است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل تفاوت قیمت چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

اگه اخبار مربوط به این کمپانی های نامعلوم الفاز رو پوشش ندین خیلی بهتره…واقعا نمیدونم اینا خودشون حالشون بهم نمیخوره از اینهمه شباهت گوشیاشون و کپی رفتن… سالی ۵۰۰ مدل گوشی معرفی میکنن فقط اسماشون فرق میکنه…گند زدن به دنیای اسمارتفون ها

BeFair

داداش همین نامعلوم الحال اوپو فایند ایکس رو زده که همه تو قوطی ان!

Shiral

دلیلش احتمالا سیاست های اشتباه این شرکته.تا میان رده های مناسب هواوی سامسونگ و شیامی باشه شاید میان رده اوپو فروش چندانی نداره.حداقل در کشور ما.اما خوب اوپو در چین فروش خوبی داره

chalton

دیگه هر نیم ساعت یه بار یه گوشی معرفی میشه.

hamid reza

از مسئولان عزیز خواهشمندم از اوپو بخاطر استفاده کردن از نام ایرانی کیوان شکایت کنن و پولی بتونن دریافت کنن .)

Ghasem_gholami

این شرکت خیلی هم حساب شده کار می‌کنه
اگه فروش مجموعه bbk electronic یعنی برندهای اوپو . ویو. و وان پلاس رو روی هم بزارید حتی از سامونگ هم بیشتر میشه
هدف این شرکت اول بازار چین و هند هست بعد کشورهای دیگه
متاسفانه خیلی از دوستان اطلاعات ندارند و از روی تعصب نظر میدن

Ghasem_gholami

این شرکت خیلی هم حساب شده کار می‌کنه
اگه فروش مجموعه bbk electronic یعنی برندهای اوپو . ویو. و وان پلاس رو روی هم بزارید حتی از سامونگ هم بیشتر میشه
هدف این شرکت اول بازار چین و هند هست بعد کشورهای دیگه
متاسفانه خیلی از دوستان اطلاعات ندارند و از روی تعصب نظر میدن
اون دوستی که میگه این شرکت نامعلوم الفاز بهتره
یک مطالعه کوچک در مورد سیستم شارژ این شرکت انجام بده یا لااقل تو یوتیوب ببینید که سرعت شارژ فایند ایکس ۳۵ دقیقه از صفر تا صد هست که هیچ شرکتی این فناوری رو نداره
قضاوت با خوانندگان بی تعصب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)