حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی هارد اکسترنال – شارژر را برای میت ۲۰ پرو معرفی کرد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

نه، این یک بلندگو نیست، شارژر وایرلس هم نیست، این هارد اکسترنال – شارژر را برای میت ۲۰ پرو است. بعضی از لوازم جانبی خیلی جذاب هستند و برخی اصلا دلیل وجودشان را متوجه نمی شوید، گاهی هم کاربردهای ترکیبی عجیب که اصلا به هم ارتباط ندارند را شاهد هستیم! مثلا امروز هوآوی یک ابزار جانبی برای خانواده میت ۲۰ (Mate 20) معرفی کرده که هارد اکسترنال و شارژر است! اگر به تصویر اصلی مطلب نگاه می کنید و فکر می کنید شارژر وایرلس است باید بگوییم سخت در اشتباهی! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این ابزار جانبی عجیب کمی صحبت کنیم.

اشتباه نکنید از نظر ما کل این ایده اشتباه یا عجیب نیست بلکه نحوه ارائه آن کمی غیر قابل هضم است. در حقیقت این ابزار یک هارد اکسترنال ۱ ترابایتی است که وقتی یکی از اعضای خانواده هواوی میت ۲۰ را به آن وصل می کنید به صورت خودکار و بدون نیاز به نرم افزار خاصی اطلاعات موبایل شما را بکاپ میگیرد. با توجه به اینکه هواوی امسال از کارت حافظه های جدید نانو اس دی کارت روی خانواده هواوی میت ۲۰ رونمایی کرده و این کارت حافظه به شدت نایاب است، می توان گفت که این یک راه جالب برای بکاپ گرفتن از اطلاعات موبایل شماست اما سوال اینجاست که چرا این هارد اکسترنال شبیه به یک شارژر وایرلس یا حتی یک اسپیکر طراحی شده در حالی که کاربری دوم آن شارژ کردن به صورت سیمی است؟

این شارژر تا توان ۲۲.۵ وات را تامین می کند که نسل قبلی سوپر شارژ هواوی است و این یعنی هواوی میت ۲۰ پرو با آن خیلی سریع شارژ نمی شود. نظر شما درباره این ابزار جانبی عجیب یا شاید بهتر بگویم، متفاوت هوآوی چیست؟ به خرید آن فکر می کنید؟ تاکنون جذاب ترین ابزار جانبی ترکیبی که برای موبایل دیده اید چه چیزی بوده است؟ شخصا بلندگوی Level Box Slim سامسونگ را که یک بلندگوی باریک، ضد آب قابل، حمل و البته در نقش پاوربانک ظاهر شده بود را بسیار تاثیر گذار و مثبت می دانم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

عالیه برای بک اپ کردن

BeFair

کاملا موافقم ولی چرا دیگه شارژر توشه؟ 🙂 چه سنخیتی با هم دارند؟

BeFair

مطلب که تموم شد یک “خب که چی” خاصی تو چشمام هست، این چیه ؟!

علی شیخ زاده

جالبه ولی اگه این شارژر و هارد بصورت بی سیم طراحی میشدن جذاب تر بود

Yohan

هنوزم باورم نمیشه این محصول یه هارد دیسک بی سیم باشه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)