حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی ردمی نوت 6 پرو (Redmi Note 6 Pro) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی ردمی نوت 6 پرو (Redmi Note 6 Pro) هم مثل اکثر میان رده های شیائومی باتری 4000 میلی آمپری دارد. چیپست 14 نانومتری اسنپدراگون 636 قرار گرفته در این دستگاه می تواند مصرف انرژی را کنترل کند اما پرسش این است که آیا واقعا عمر باتری شیائومی ردمی نوت 6 پرو (Redmi Note 6 Pro) خوب است؟

عمر باتری شیائومی ردمی نوت 6 پرو

عمر باتری شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی ردمی نوت 6 پرو شباهات زیادی با شیائومی ردمی نوت 5 AI دارد و نتیجه کلی تست باتری هر دو نیز عدد 92 ساعت است اما عملکرد باتری ردمی نوت 6 پرو در پخش ویدیو، وبگردی و مدت زمانه مکالمه به مقدار قابل توجهی کمتر است. مثلا مدت زمان وبگردی 3 ساعت، مدت زمان پخش ویدیو 2 ساعت و مدت زمان مکالمه نیز حدود دو ساعت!

این موضوع با توجه به چیپست یکسان، اندازه نمایشگر به دلیل بریدگی نمایشگر 0.26 اینچ بزرگتر اما رزلوشن برابر و اندازه باتری یکسان نباید این حد از تفاوت را به جای بگذارد. تنها دلیلی که می تواند وجود داشته باشد همین مقدار کم افزوده شده بر نمایشگر باید باشد که البته منطقی نیست. شاید به دلیل تغییر پنل نمایشگر باشد، به هر حال!

مدت زمان شارژ شدن شیائومی ردمی نوت 6 پرو با شارژر 10 واتی درون جعبه در 30 دقیقه 28٪ است که همانند شیائومی ردمی نوت 5 است. نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی ردمی نوت 6 پرو چیست؟ به نظر یک موبایل 4000 میلی آمپری دیگر را می بینیم که عمر باتری آن اصلا در حدی نیست که باید باشد!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واقعا کمه خیلیم کمه?
اینجا مشخص میشه اون نمره کلی که جی اس ام ارنا میده نمیشه بهش تکیه کرد ۹۲ فقط آدمو گول میزنه و نمره های وبگردی و پخش ویدیو قابل اتکا ترن

mostafa3

در حد xz3

Pouya

https://www.phonearena.com/news/Samsung-Android-Pie-update-release-date_id110202

هعیی روزگار تربل هم تاثیر خاصی نداره ?

BeFair

چهار هزار میلی آمپر پفکی!

hamid reza

افتضاح به نظرم بررسی باتری های فون آرنا بیشتر به واقعیت نزدیک تره تا جی اس ام آرنا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)