حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 6 پرو با 2 دوربین دوگانه و قیمت 215 دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

شیائومی در خانواده ردمی نوت خود یک موبایل دیگر معرفی کرده است و نامش شیائومی ردمی نوت 6 پرو است که با 2 دوربین دوگانه تجهیز شده است. در حقیقت شیائومی Redmi Note 6 Pro اولین موبایل این شرکت است که در مجموع 4 دوربین دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی ردمی نوت 6 پرو

پیش از آغاز اجازه بدهید سوالی از شما بپرسیم، این تصویر شما را به یاد موضوع خاصی نمی اندازد؟ بله، درست است، نحوه معرفی دوربین های آیفون 2018 که توسط اپل رونمایی شدند. می بینید که تاثیر در جز به جز حرکت های رقبا را شاهد هستیم! بسیار خوب، آغاز می کنیم. اگر عناوین ویژه و مورد پسند شیائومی را بخواهیم مرور کنیم، اولین موبایل این شرکت با 4 دوربین مجهز به AI (هوش مصنوعی) را شاهد هستیم.

حقیقت این است که در شیائومی ردمی نوت 6 پرو هر دو دوربین دوگانه اصلی و سلفی با دوربین دومی که ما به آن “نخودی” می گوییم عرضه شده اند و کاربرد ویژه ای به جز تبلیغات و تاثیر اندکی در عکاسی بوکه (!) ندارند. دوربین دوگانه اصلی 12+5 و دوربین دوگانه سلفی 2+20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که دو امکان نرم افزاری ویژه به نام های “AI dynamic bokeh” و “AI portrait 2.0” را دارند.

دوربین اصلی شیائومی ردمی نوت 6 پرو با پیکسل های بزرگتر، گشودگی دیافراگم فراخ تر و فوکوس دوال پیکسل ارایه می شود که این یک پیشرفت خوب است. همچنین دوربین سلفی که در بریدگی نمایشگر عریض تر این دستگاه قرار دارد، اندازه پیکسل ها و گشودگی دیافراگم مناسب تری دارد. این دوربین می تواند 4 پیکسل را در یک پیکسل ادغام کند تا تصویر 5 مگاپیکسلی بهتری بگیرد.

نمایشگر 6.26 اینچی FHD+ حالا بریدگی نمایشگر دارد و از نوع IPS LCD خواهد بود. روشنایی نمایشگر 500 نیت است و شیشه محافظ از نوع گوریلا گلس 2.5D است. در بخش سخت افزار چیپست اسنپدراگون 636 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به در قلب شیائومی ردمی نوت 6 پرو می تپند.

قیمت شیائومی ردمی نوت 6 پرو برابر 215 دلار خواهد بود که کاملا جذاب است. باتری 4000 میلی آمپری آن ادعای پخش 85 ساعت ویدیو و 6 ساعت بازی را دارد که در مورد اول بسیار کمتر از انتظار ماست. پیش از پایان باید بگوییم رنگ های شیائومی ردمی نوت 6 پرو همانطور که در تصویر می بینید عبارت اند از: مشکی، آبی و صورتی که پس از مدت ها نام رزگلد را در ذهن ما زنده کرد!

نظر شما چیست؟ شیائومی ردمی نوت 6 پرو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

واقعا نسبت به مشخصات عالیع شیا اگر انقدر کپی کار نبود خیلی خوب میشد

mostafa3

215دلار چه خبره ….دلار 19000تومنی
با مالیات گمرکی میشه ۵ میلیون حداقل
تا بیاد بازار میشه 8تومن

Pouya

مصطفی من منظورم تو ایران نبود اصلا با وضعیت اقتصادی که داریم هیچ گوشی ای ارزش خرید نداره نه پایین رده نه میان رده نه بالا رده من کلی گفتم ۲۱۵ دلار برای یه گوشی با مشخصات اسنپ ۶۳۶ و صفحه ال سی دی 403 ppi دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با f1.9 و 5 مگاپیکسلی با f2.0 باتری ۴۰۰۰ و رم ۳ تا ۶ بسته به حافظه داخلی فک کنم ۲۱۵ دلار منطقی باشه کاری به قیمتش تو ایران ندارم

علی شیخ زاده

نحوه معرفی دوربین های آیفون 2018 که توسط اپل رونمایی شدند. می بینید که تاثیر در جز به جز حرکت های رقبا را شاهد هستیم!?

یه میانرده با قیمت و مشخصات عالی دیگه از شیاءومی
البته ب پول کشور ما میشه بالای ۳.۵ میلیون

chalton

شیخ یه چیزی میگی ادم دیگه از خنده کبود میشه،به جز برندهای چینی کدوم از برندهای قدیمی رو دیدی که دوربینشون مثل ایفون باشه،سامسونگ که خودش صاحب سبکه اون جدا،ولی سونی،الجی،اچ تی سی کدومشون دوربینشون مثل اپل هست،نمیدونم اینجوری مینویسی که ریپلای بزنن جوابتو بدن یا طبیعتت اینجوریه،ولی جز برند های چینی کسی از ایفون دیگه تقلید نمیکنه،ایفون ها کلا رخنه کردن تو اندرویدی ها داره ازشون هر سال الهام میگیره?

JAVAD

سامسونگ A7 2018 :/

علی شیخ زاده

اقاچالتون این نشون میده شما نه تنها متن رو نمیخونید بلکه کامنت ها رو هم به درستی نمیخونید شایدم میخونید اما متوجه نمیشید بهرحال موفق باشید?

chalton

شیخ عزیز منظورم رو متوجه نشدی
به در گفتم دیوار….. ولش کن ولی انتظار داشتم گیراییت قوی باشه.

Naranj

این کجاش نوت هست؟
ارزش پنجاه دلار هم نداره

Mortazavi

شما یه بار مشخصات گوشی ۲۰۰ دلاری سامی رو بخون بعد میایی اینو رو چشات میکشی

msd

چ فایده وقتی نشه خرید !!!!!

Mortazavi

گوشی عالیه مخصوصا دوربینش ولی توقع داشتم ۶۶۰حداقل بزاره روش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)