حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) با سیستم عامل اختصاصی رسما معرفی شد

شاید هوآوی سهم زیادی از بازار ساعت های هوشمند یا ابزارهای پوشیدنی نداشته باشد اما آن ها با سرمایه گذاری های صحیح از هیچ به رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل در دنیا رسیده اند، حال چه چیزی می تواند باعث شود که ساعت هوشمند جدید آن ها با سیستم عامل اختصاصی و سخت افزار اختصاصی موفق نشود؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) آشنا شویم.

هوآوی Watch GT

هوآوی Watch GT

هوآوی Watch GT در حقیقت به اندازه میت ۲۰ پرو اهمیت دارد، حتی شاید بیشتر از آن! اینجا یک سیستم عامل اختصاصی را شاهد هستیم که هوآوی توسعه داده است.هر چند از آشفته بودن نوار وضعیت بالا مشخص است این سیستم عامل توسط هوآوی توسعه داده شده است (!) اما به هر حال تجربه های اول همیشه عالی نیستند.

نکته مهم تر اما چپیست ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) است. این چیپست بر اساس هسته های با معماری Cortex-M4 توسعه داده شده است و به لطف فناوری Dual-chip هوآوی عمر باتری ساعت هوشمند جدید آن ها قابل توجه است. عمر باتری ساعت هوشمند هوآوی Watch GT در صورتی که فقط نوتیفیکیشن ها را دریافت کند، یک ماه است! اگر ضربان قلب را با آن چک کنید تا دو هفته دوام می آورد و اگر صفحه نمایشگر همیشه روشن فعال باشد، GPS مکان یابی کند و ضربان قلب مدام چک شود تا 22 ساعت با شما خواهد بود. این یعنی حداقل یک روز کامل کامل کامل (!) عمر باتری که خیلی خوب است.

ساعت هوشمند هوآوی واچ GT برای طراحی کلاسیک تر با دو چرخنده طراحی شده است و جنس بدنه استیل ضدرنگ با گوشه های سرامیکی است. نمایشگر 1.39 اینچی از نوع AMOLED و با رزلوشن 454*454 پیکسل است. مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری یا 5 اتمسفر است.

حسگر ضربان قلب هوآوی واچ جی تی با 6 LED مجهز شده است که می تواند در لحظه ضربان قلب شما را اعلام کند و این اهمیت بالایی دارد:

نظر شما درباره ساعت هوشند جدید هوآوی چیست؟ آیا Huawei Watch GT را می پسندید؟ آ … راستی! قیمت هوآوی Watch GT کلاسیک برابر 250 یورو در نظر گرفته شده است که یک مدل اسپرت 200 یورویی هم خیلی منطقی به نظر می رسد!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

قیمت این ساعت و با ساعت بی مصرف الجی مقایسه کنید?

Pouya

الجی که واقعا بد بود واقعا نمیفهمم با چه فکری اون ساعت بی مصرفو عرضه کرد?

BeFair

خیلی به جا بود، ایول!

Naranj

برای نسل اولش بد نیست ولی کمی ضمخت و بد بدن هست!

Amin

البته آقای عطا‌یی؛
این سیستم عامل که اسمشم LiteOS هست، سر جمع ۱۰ کیلوبایت حجم داره.
اصلا قابل قیاس با تایزن سامسونگ و ویر‌او‌اس گوگل و واچ‌او‌اس اپل نیست!

hamid reza

من تایزن و واچ او اس رو ترجیح میدم تا این ولی قیمت گذاری خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)