حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته های اینترنت شبانه در آینده حذف خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی

مدتی است که درباره بسته های اینترنتی حرف و حدیث های زیادی وجود دارد. با گران شدن بسته های اینترنتی، ارایه دهنده ها تلاش دارند تا با ارایه بسته های جدید اینترنتی که عموما با ادغام حجم اینترنت شبانه، حجم کل بسته را قابل پذیرش تر می کنند، کاربر را جذب کنند. حالا معاون وزیر ارتباطات می گوید بسته های اینترنت شبانه در آینده حذف خواهند شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

به تازگی آقای حسین فلاح جوشقانی یعنی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره بسته های اینترنتی شبانه گفته اند:

بسته‌های شبانه یک نوع هدیه محسبوب می‌شود اما شاید از نظر رفتاری و فرهنگی مناسب محدوده سنی نوجوانان و جوانان نباشد. همچنان این طرح وجود دارد ولی طبق حرف‌های بیان شده به تدریج از بین خواهد رفت. مطمئن باشید اگر این طرح‌ها را حذف کنیم، یک عده همچنان ناراضی خواهند بود و این اقدام را اشتباه خواهند خواند.

ما با بخش دوم صحبت ایشان موافقیم که نباید بسته های اینترنت شبانه مانور اصلی ارایه دهنده باشد، چرا که به عقیده ایشان “شاید از نظر رفتاری و فرهنگی مناسب محدوده سنی نوجوانان و جوانان نباشد” اما حالا که ارایه دهنده های اینترنت با گران کردن بسته های اینترنتی خود، به لطف همین حجم شبانه که از نظر ایشان “هدیه” به شمار می رود، بسته ها را می فروشند شاید این استدلال صحیح نباشد.

بیشتر بخوانید: بسته شبانه اینترنت همراه اول و ایرانسل حذف شد

به هر صورت گویا در آینده به صورت “تدریجی” شاهد حذف بسته های اینترنتی شبانه خواهیم بود. این واقعیت را از یاد نبرید که در هنگام پایین بودن بار شبکه، ارایه دهنده ها می توانند با قیمت کمتر بسته های اینترنت شبانه که در حقیقت فروخته می شوند و “هدیه” نیستند، نیاز بخشی از کاربران که به ترافیک بیشتر احتیاج دارند و در “محدوده سنی نوجوانان و جوانان” هم نیستند را برطرف کنند!

نظر شما چیست؟ این تصمیم را می پسندید؟ فکر می کنید این “یک عده” به توصیف آقای حسین فلاح جوشقانی، چه درصدی از کاربران باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

واقعا عالی گفتید:

“این واقعیت را از یاد نبرید که در هنگام پایین بودن بار شبکه، ارایه دهنده ها می توانند با قیمت کمتر بسته های اینترنت شبانه که در حقیقت فروخته می شوند و “هدیه” نیستند، نیاز بخشی از کاربران که به ترافیک بیشتر احتیاج دارند و در “محدوده سنی نوجوانان و جوانان” هم نیستند را برطرف کنند!”

siavash-t

گل بود. به سبزه نیز آراسته شد! چشم و دلمون روشن! منی که پولم نم رسه بسته روزانه بخرم، مجبور می شم زوری هم که شده بخرم! فکر کنم خیلیا وضعیت من رو داشته باشند!

Alif16

یعنی اینا به فکر جونا هستن من که باور نمیکنم این طرحها واسشون صرف نمیکنه نمیتونن دزدی کنن?

aminkaabi

یعنی از در و دیوار این مملکت بقول یکی از دوستان فقط امیدو نشاط میباره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)