حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 روی 75٪ از پیکسل ها اعمال شده است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، گوگل

حدودا دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم اندروید 9 هنوز سهمی قابل ذکری از بازار ندارد! یک هفته بعد دیدیم که آپدیت iOS 12 تنها پس از دو هفته روی 50٪ آیفون ها نصب شده است. حالا در واکنش به انتقادهای توییتری کاربران گوگل بازخورد نشان داده و می گوید آپدیت اندروید 9 روی 75٪ از پیکسل ها اعمال شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید 9 پیکسل ها

آپدیت اندروید 9 پیکسل ها

همانطور که در توییت بالا از آقای Rick Osterloj معاون ارشد سخت افزار گوگل می بینید، او در پاسخ به انتقاد وب سایت Android Authority می گوید کاربران اندروید خیلی سریع به جدیدترین نسخه اندروید دسترسی دارند. بیش از 75٪ کاربران پیکسل ها (موبایل های اندرویدی ساخت گوگل) آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده اند و هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

بازخورد کاربران به این توییت در نوع خود جالب است. آن ها خیلی اهمیت نمی دهند که چند درصد از پیکسل ها آپدیت اندروید 9 را گرفته اند، این یک امر بدیهی است که موبایل های گوگل سریع ترین آپدیت را بگیرند و مهم ترین دغدغه کاربران اندروید این است که موبایل آن ها چه زمانی آپدیت جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهد کرد. همچنین فروش پیکسل های گوگل آنقدری نیست که فکر کنید واقعا سهم بزرگی از دنیای اندروید حالا روی جدیدترین نسخه هستند!

به هر صورت گوگل با این آمار سعی دارد بگوید تا آنجا که در توان ماست، ما تلاش خود را کرده ایم و این خروجی ماست. آن ها با پروژه هایی مثل پروژه تربل یا پروژه اندروید وان سعی می کنند که پروسه رسیدن آپدیت به موبایل های تولیدکننده های ثالث را سریع تر کنند اما بخش بسیار بزرگی از جامعه اندروید شامل این پروژه ها نمی شوند. نظر شما درباره نحوه ارایه آپدیت های اکوسیستم های مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

واقعا این مقیاس سنجش صحیحی نیست رفیق!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)