حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۲۰ پرو با مموری نانو اسی دی کارت (NanoSD Card) معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، هواوی

قابلیت افزایش حافظه موبایل به وسیله مموری کارت جانبی یکی از ویژگی های محبوب در اکوسیستم اندروید است. این ویژگی علاوه بر افزایش حافظه داخلی، امکان انتقال اطلاعات را نیز برای کاربر فراهم می کند. یکی از مشکلات ارایه این ویژگی، اشغال فضای داخلی است و مشکل دیگر سودطلب بودن شرکت ارایه کننده به شمار می رود. اگر دومی قابل حل باشد، گویا برای اولی هم راه حلی هست. حالا خبر می رسد که هوآوی میت ۲۰ پرو مموری نانو اسی دی کارت (NanoSD Card) معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در حال حاضر موبایل های پرچم دار که از مموری کارت (یا به عبارت صحیح تر MicroSD) پشتیبانی می کنند، سینی شبیه به تصویر بالا دارند. این باعث می شود که برای حضور میکرو اس دی (MicroSD) فضای بیشتری بگیرد. حالا به نظر می رسد هوآوی در تلاش است تا مموری کارت را حفظ کند اما فضای اشغال شده داخل دستگاه را کمتر کند. نتیجه این است که مموری کارت خارجی باید کوچکتر شود، یعنی در هوآوی میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ میکرو اس دی کارت (MicroSD Card) به نانو اس دی (NanoSD Card) تبدیل شود.

قیمت نانو اس دی کارت (NanoSD Card) تقریبا دو برابر میکرو اس دی کارت (MicroSD Card) است

مموری های نانو اس دی (NanoSD Card) هر چند به هوآوی میت ۲۰ پرو توانایی اضافه کردن حافظه خارجی را می دهد اما سازگاری با دیگر دستگاه ها کاهش پیدا می کند و از همه مهم تر قیمت بالاتر نانو اس دی کارت (NanoSD Card) نسبت به میکرو اس دی کارت است. گفته می شود قیمت یک میکرو اس دی کارت 128 گیگابایت به صورت میانگین در حال حاضر قیمت بین 30 تا 35 دلاری است اما یک نانو اس دی کارت 128 گیگابایت حدود 57 دلار خواهد بود، یعنی تقریبا دو برابر! البت این هنوز از عموما 100 دلار قیمت بیشتر برای حافظه داخلی بیشتر بهتر است!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این یک تغییر خوب است؟ این نوآوری نیز برای اولین بار در پرچمدار نیمه دوم سال 2018 هوآوی به کار خواهد رفت که پیشرو بود این برند را یادآور می ود.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نانو sd دیگه چه صیغه ای هست دیگه
بلخره تنها نوآوری میت ۲۰ کشف شد 🙂

BeFair

تنها نوآوری؟! بی خیال رفیق منصف باش

apameco

به نظرم این کارت حافظه صنعتی به‌قدری کوچیکه که فرق زیادی با یه سوراخ کوچک تو جیب شما نداره

BeFair

نه دیگه به اندازه نانوسیمه

علی شیخ زاده

اگه بازخورد خوبی داشته باشه شاید بقیه برند ها هم میکرو اس دی رو کنار بذارن و از نانو اس دی استفاده کنن که با فراگیر شدن نانو اس دی ها قیمتشون هم پایین میاد

BeFair

واقعا سازگاری بالا خیلی مهمه

chalton

خدایی بدون تعصب هواوی واقعا شور هر چی تقلید رو در اورده،این گوشی کپی اس 8 و 9 سامسونگ هست،نمیدونم چرا تو این چینیها هواوی اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد،عکسها رو نگاه کنید میفهمید،برداشته اسم سامسونگ رو حذف کرده گذاشته هواوی??

http://uupload.ir/files/u24f_img_2018-10-13_12-26-34.jpg

http://uupload.ir/files/z7k3_img_2018-10-13_12-23-25.jpg

mehrdad_ma

نه تو شفا میگیری نه موزز نه بیماران ایدزی

siavash-t

نمی دونم چرا این شرکتها دست از این طمعشون بر نمی دارند؟ اول حذف جک هدفون. حالا نانو اس دی کارت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)