حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل های پایین رده سامسونگ در سال ۲۰۱۹ شاهد طراحی و رنگ‌بندی جدیدی خواهند بود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیشب بود که رنگ های گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) لو رفت و این تنوع و تغییر به نظر می رسد که خبر از اتفاق بزرگی دارد. گفته می شود موبایل های پایین رده سامسونگ در سال ۲۰۱۹ شاهد طراحی و رنگ‌بندی جدیدی خواهند بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

به نظر می رسد گلکسی ای ۶ اس (Galaxy A6s) تازه آغاز راه یک تغییر بزرگ است، تغییری در دسته بندی پایین رده های جدید سامسونگ که فصل جدیدی را برای این شرکت کره ای در جهت مدیریت فشار بی امان تولیدات خوش ارزش تولیدکننده های چینی نوید می دهد.

در این توییت از یکی از منابع معتبر نزدیک به سامسونگ عنوان می شود که برای موبایل های پایین رده این شرکت کره ای تغییرات قابل توجهی در کار است که آغاز آن ها با با گلکسی ای ۶ اس خواهد بود. این تغییرات در جهت طراحی است که رنگ های جدید بخش قابل ذکرتر آن است. مشخصا بخش اعظمی از فروش کل سامسونگ در رده بندی پایین رده و میان رده ها است و آن ها اگر نمی خواهند رتبه اول را به هوآوی بدهند باید این دسته بندی را به روز نگاه دارند.

البته اگر به عقب تر نگاه کنیم، رد پای این حرکت را در گلکسی جی 6 پلاس و گلکسی جی 4 پلاس نیز می توانیم ببینیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ می تواند پایین رده های خود را تقویت کنند؟ دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد و این خانواده های جدید نشان از راهبرد جدید هم دارند. همچنین تصمیم سامسونگ در این که نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شد، می تواند تاثیر خوبی بگذارد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یعنی دیگه توی ۴ فصل میزان فروش هواوی از اپل بیشتر شده؟

Naranj

نه فقط یک فصل بیشتر شده

BeFair

واقعا لازمه این تغییرات برای سامسونگ

hamid reza

سامسونگ فهمیده ما دیگه نمیتونیم پرچمدار بخریم میان رده هاشو میخواد خوشگل کنه تا ما کمتر بخاطر پرچمداراش بسوزیم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)