حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زد تی ای نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) با دو صفحه نمایشگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

سه هفته پیش بود در ترنجی خواندیم گوشی ZTE nubia z18s با دو نمایشگر لو رفت و حالا مشخص شده که آن دستگاه قرار است با نام متفاوت و ساده تری ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید باشید تا درباره زد تی ای نوبیا ایکس (ZTE Nubia X) که با دو صفحه نمایشگر ارایه می شود، صحبت کنیم.

اولین شایعه درباره موبایل با نمایشگر ZTE را بیش از 3 ماه پیش خواندیم … آ … اگر دقیقش را بخواهم بگویم صبح کنکور بچه های ریاضی بود! آن جا خواندیم گوشی ZTE Nubia Z18s با دو نمایشگر لو رفت و حالا در این شایعه اطلاعات جدیدی که می شنویم درباره نام دستگاه است.

حقیقتا این شماره گذاری ها و پسوند و پیشوندهای چینی خیلی سردرگم کننده است، مثلا همین گوشی ZTE Nubia Z18 را که یک ماه پیش رسما معرفی شد را در نظر بگیرید، چرا واقعا 18؟! روی چه مبنایی؟ حالا بخواهد مدل خاص آن یک پسوند S هم بگیرد! زیاد جالب نمی شود اما تصور کنید با نام Nubia X معرفی شود! ترندی تر و شارپ تر در ذهن مخاطب خواهد نشست، اینطور نیست؟ اگر موافق نیستید شما می توانید در خانه آن را همان Z18s صدا بزنید (!).

نوبیا ایکس (Nubia X) را اگر از یاد برده اید، ویدیو کوتاه زیر را که قبلا هم منتشر شده بود را با شما به اشتراک می گذاریم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر نام به Nubia X برای ارایه اولین موبایل ZTE با دو نمایشگر آن هم جهت حذف دوربین سلفی از نمای جلویی موبایل، مناسب است؟ فکر می کنید این فرم فکتور محبوب تر از فرم فکتور اوپو فایند ایکس باشد؟ من؟ نه قطعا نه!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یه دوربین پاپ اپ میزد خیلی بهتر بود به نظرم این ایده مسخره و از الان شکست خورده هست

siavash-t

خب چرا ۲ صفحه نمایش؟ اون شرکت روسی که گوشی هاش صفحه نمایش دوم داشت، خوبیش این بود که E-ink بود و برای مطالعه مناسب بود. الان تو این هر دو تا رنگی هستند. خب برای چی؟ باتری رو هم به فنا میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)