حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به نوکیا 7.1 (Nokia 7.1)

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

نوکیا 7.1 (Nokia 7.1) میان رده جدید HMD است که به نوعی یک میان رده لوکس هم به شمار می رود. کیفیت ساخت خوبی دارد، نمایشگر آن پشتیبانی از فناوری HDR10 را دارد و دوربین دوگانه نیز به شما بهانه ای نمی دهد که حداقل روی کاغذ درباره دوربین آن شکایتی داشته باشید، البته با توجه به رده قیمتی! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به نوکیا 7.1 (Nokia 7.1) داشته باشیم.

 

نوکیا 7.1 در درجه اول کیفیت ساخت خوبی دارد. برای یک میان رده بدنه شیشه ای و فلزی می تواند انتخاب جذابی باشد. البته من لبه های آلومینیومی دستگاه را که رنگ نارنجی بود را دوست ندارم اما به نوعی امضای طراحی نوکیا است! دوربین دوگانه حسابی برجسته است و تا حدودی من را به یاد گلکسی اس 6 می اندازد با این تفاوت که اینجا قاب دوربین دوگانه همراه با فلاش خیلی کشیده است!

نمایشگر نوکیا 7.1 یکی دیگر از نقاظ قوت این دستگاه است که با فناوری PureDisplay ارایه شده و اگر بپرسید این یعنی چه، باید بگوییم که همان پشتیبانی از استاندارد HDR10 است! اینجا بریدگی نمایشگر هم وجود دارد اما آزاردهنده تر از آن شاید حاشیه زیادی لبه پایین باشد. به صورت کلی اینکه نوکیا 7.1 می تواند محتوای SDR یا به HDR تبدیل کند خود یک ویژگی قابل توجه است.

در نهایت مشخصات سخت افزاری نوکیا 7.1 از جمله چیپست اسنپدراگون 636 و اندروید 8.1 به همراه باتری 3060 میلی آمپری می توانند تجربه کاربری خوبی را برای شما ایجاد کنند. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نوکیا 7.1 دستگاه وسوسه برانگیزی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

نوکیا گوشی های خوبی داره ولی از طراحیش بدم میاد
هوای الان بهترینه
الجی هم که همش یجوره
سامسونگ هم که a7 2018 رو افتضاح ساخته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)