حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست اپل A12 بایونیک در کلاس چیپست های دسکتاپ ظاهر شده است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

ما همین حالا می دانیم که چیپست اپل A12 بایونیک یک چیپست قدرتمند است که دیگر چیپست های موبایلی دیگر به آن نمی رسند. حالا با بررسی عمیق تر این چپیست توسط Anandtech می بینیم که پیشرفت اپل در چیپست A12 بایونیک بیش از 15 درصدی است که عنوان می شد! در حقیقت چیپست اپل A12 بایونیک در کلاس چیپست های دسکتاپ ظاهر شده است و این یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

در بررسی های Anandtech از چیپست اپل A12 بایونیک می بینیم که این چیپست در بنچمارک ها به صورت متوسط بین 24 تا 28 درصد قوی تر از چیپست اپل A11 بایونیک است، چیپستی که هنوز نه کوالکام، نه سامسونگ و نه هوآوی حداقل در بنچمارک ها به آن نرسیده اند. حال تصور کنید که چیپست جدید قوی تر هم باشد! بیشترین تفاوت عملکرد بین چیپست های اپل A11 و A12 تا 40٪ گزارش شده است.

اینکه دقیقا چرا اپل قدرت چیپست اپل A12 بایونیک را در آیفون Xs، آیفون Xs مکس یا آیفون XR کاهش داده است مشخص نیست اما حالا این چیپست در کلاس چیپست های دسکتاپ ظاهر شده است. خب البته اینکه دقیقا چه چیپست دسکتاپی هم اهمیت دارد ولی Anandtech عنوان می کند که شاید اپل بخواهد از این چیپست یا چیپست های نسل بعدی استفاده ای به جز استفاده موبایلی هم داشته باشد! در حقیقت این یعنی شاید مک بوک های آتی به جای محصولاتی از اینتل، چیپست های اپلی را در قلب خود داشته باشند!

نظر شما چیست؟ مشخصا دلیل این درخشش اپل در صنعت را می توان هماهنگی سخت افزار و نرم افزاری دانست که هر دو ساخت اپل هستند و هر دو از رقبا حداقل یک نسل جلوتر ظاهر شده اند!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چیپست اپل A12 بایونیک می بینیم که این چیپست در بنچمارک ها به صورت متوسط بین 24 تا 28 درصد قوی تر از چیپست اپل A11 بایونیک است، چیپستی که هنوز نه کوالکام، نه سامسونگ و نه هوآوی حداقل در بنچمارک ها به آن نرسیده اند. حال تصور کنید که چیپست جدید قوی تر هم باشد!???

منم خیلی وقته دارم همینو میگم?

ahmad

تنها ایراد چیپ های اپل مودم هاشون هست تو بقیه موارد رقیب ندارن

mosayebso

واقعا عملکردش عالیه
اپل توی بخش soc واقعا عالیه
بنظر من ۲هسته بزرگ ولی فوق قدرتمند بهتر از ۴هسته قدرتمنده
اپل هم از این موضوع به بهترین شکل استفاده میکنه
سال بعد رقابت بین soc ها دیدنی تر از امسال خواهد شد بخصوص با ورود ddr5 که پهنای حافظه رو تا سطح عجیبی بالا میبرن

Pouya

فوق العادس?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)