حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سریع ارزان سامسونگ به زودی به قیمت 20 دلار عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لوازم جانبی

گفته می شود سامسونگ به زودی ویژگی شارژ بی سیم را برای میان رده های خود ارایه می کند، ویژگی ای که فعلا در دسترس دستگاه های پرچمدار سامسونگ است اما حالا این ویژگی به میان رده ها اضافه خواهد شد. این ویژگی وقتی به میان رده ها اضافه شود قطعا یک شارژر ارزان قیمت تر نیاز دارد.  حالا خبر می رسد که شارژر وایرلس سریع ارزان سامسونگ به زودی به قیمت 20 دلار عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شارژر بی سیم جدید EP-P1100 سامسونگ که به تازگی تاییدیه گرفته است، خروجی ۱۰ واتی (۵ ولت، ۲ آمپر) این شارژر نه لزوما «سریع» اما بهتر از شارژ عادی ۵ واتی به شمار می رود. این شارژر ارزان ۲۰ دلاری خواهد بود و این قیمت مناسب نسبت به ارزان ترین شارژر بی سیم سامسونگ به قیمت ۶۰ دلار در حال حاضر است.

گفته می شود که سامسونگ به زودی شارژ بی سیم را به خانواده میان رده های Galaxy A یا حتی جایگزین های Galaxy J اضافه می کند و این شارژر بی سیم ارزان قیمت اگر بتواند خوب ظاهر شود می تواند تبدیل به یک گزینه خوب برای دیگر دستگاه هایی که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، خواهد شد.

شما اهل شارژ بی سیم هستید؟ این فاکتور چقدر برای شما اهمیت دارد؟ آنقدر که بخواهید برای آن یک موبایل دارای چنین ویژگی ای بخرید و شارژر بی سیم را جداگانه تهیه نمایید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چه خوب،‌ واقعا باید ارزون بشه اگر می خواد همه گیر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)