حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ال 3 (Xperia L3) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | رندر، سونی، شایعات

ساعاتی پیش اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) با دوربین دوگانه، نمایشگر کم حاشیه و حسگر اثرانگشت روی لبه در ترنجی دیده شد. حالا نوبت به پایین رده سونی یعنی اکسپریا ال 3 (Xperia L3) است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای آن را مرور کنیم.

این اکسپریا ال 3 (Xperia L3) است و نشان می دهد که تنها موبایل تولید شده سونی در نیمه دوم سال 2018 که دوربین اصلی تکی دارد، پرچمدار این شرکت یعنی اکسپریا ایکس زد 3 است! همانند اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) که دوربین اصلی دوربین دوگانه دارد، اکسپریا ال 3 (Xperia L3ّ) هم دوربین دوگانه دارد!

اکسپریا ال 3 (Xperia L3) که انتظار می رود پایین رده سونی برای سال 2018 باشد ترندی تر شده و نمایشگر کم حاشیه تر با نسبت تصویر 18:9 را به همراه دوربین دوگانه برای کاربران خود به ارمغان می آورد. متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری اکسپریا ال ۳ اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما پورت Type C و جک 3.5 میلی متری صدا تایید می شود.

همانطور که در گالری تصاویر اکسپریا ال 3 می بینید، یک طراحی کلی ساده و دوست داشتنی را برای این دستگاه شاهد خواهیم بود که دوربین دوگانه هم سطح با بدنه آن می تواند جالب توجه باشد. همچنین حسگر اثرانگشت اکسپریا ال 3 مانند اکسپریا ایکس ای 3 روی لبه قرار گرفته و این نشان می دهد که سونی حداقل در میان رده و پایین رده های خود، به راهبرد قبلی خود رسیده است. اما پیش از پایان بد نیست نظر شما را به یک نکته درباره رندر اکسپریا ایکس ای 3 (Xperia XA3) جلب کنیم، به تصویر زیر توجه کنید:

همانطور که می بینید، نسبت تصویر 18:9 در این رندر رعایت نشده و این عجیب است. اول اینکه چون نمایشگر های کشیده با گوشه های تیز (مانند چیزی که در تصویر می بینید) عموما نسبت تصویر 18:9 دارند. اگر گوشه های گرد داشته باشند، شاید 18.5:9 باشند و شاید همان 18:9 بمانند و اگر بریدگی نمایشگر داشته باشند بین نسبت تصویر 19:9 و 19.5:9 متغیر خواهند بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رندر اشتباه است یا قرار بوده دستگاه کم حاشیه تر دیده شود؟

نظر شما درباره اکسپریا ال 3 (Xperia L3) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
r.s.a

این طراحی های جدید عالین لبه های صفحه نمایش گرد میشن یادش رفته بود تو رندر ایکس ای سه!!

Saeed Mohammadipouya

خوشمان امد

Mohammadsoly

این طراحی از میان رده پست قبلی هم بهتره چه دوربین قشنگی چه اثر انگشت جذابی لعنت به مدیرای سونی که این برند خراب کردن

علی شیخ زاده

این طراحی خیلی بهتره

Mortazavi

خوشگله ولی چرا انقدر قطوره؟!!!

کاش همون طراحی فوق العاده و خاص xz3 رو داشتند اون موقع انقدر قطور دیده نمیشدند

PND

9 میلی متره. زیادم ضخیم نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)