حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید آیفون Xs و آیفون Xs مکس پیرامون نمایشگر بزرگتر

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

باور آیفون 6.5 مثل باور دلار 17 هزار تومانی زمانی برای همه یک دیوانگی محض به شمار می رفت ولی حقیقت این است که این روزها شاهد حضور همزمان هر دو هستیم که باعث می شود به هیچ چیز باور نداشته باشیم! امروز اما اپل خرسند از حرکتی که انجام داده تبلیغات جدید آیفون Xs و آیفون Xs مکس پیرامون نمایشگر بزرگتر را منتشر می کند و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت. با ترنجی همراه باشید.

 

پیش از آیفون X بزرگترین اندازه نمایشگر آیفون ها متعلق به مدل های پلاس بود و برابر با 5.5 اینچ با نسبت تصویر 16:9 اما حالا در آیفون های 2018 حداقل اندازه نمایشگر 5.8 اینچی است با نسبت تصویر 19.5:5 که البته مدل مکس به 6.5 اینچ با همین نسبت تصویر می رسد! حاشیه های نمایشگر را پاک کرده اند و به جای آن نمایشگر کاشته اند (!) و این اصلا بد نیست، موضوعی که دو سال پیش شیائومی انجام داده بود و اپل سال گذشته به صورت محدود با آیفون X آغاز کرد.

اقبال کاربران به سوی موبایل های با نمایشگر بزرگتر است، نمایشگر بزرگتر یعنی فضای بیشتر برای سرگرمی و کار و هر دو برد است، به خصوص حالا که حاشیه های نمایشگر کمتر شده و اندازه کلی دستگاه کوچکتر می شود. این ها را همه می دانیم اما وقتی شرکتی که وقتی موبایل 3.5 اینچی تولید می کرد و وقتی به استیو جابز درباره موبایل های 4.3 اینچی اندرویدی (به صورت مشخص موتورولا یا سامسونگ) می گفتند، می گفت “کسی آن ها را نمی خرد چون بزرگ هستند” در مسیر رسیدن به نمایشگر 6.5 اینچی قدم می گذارد، کمی تعجب برانگیز است! به هر حال صحبت ها همیشه در جهت منافع شخصی است و نمی توان به آن ها به چشم یک آرمان نگاه کرد. مقایسه آیفون Xs مکس با آیفون 5 اس (6.5 اینچ در مقابل 4 اینچ) را در یک تصویر ببینید:

نظر شما چیست؟ قطعا شما هم نمایشگر بزرگتر را دوست دارید، اینطور نیست؟ تبلیغات جدید آیفون Xs و آیفون Xs مکس پیرامون نمایشگر بزرگتر را چطور دیدید؟ خلاقیت جالبی داشت اما بر خلاف دیگر تبلیغات های اپل، خیلی ارتباطی با آن پیدا نکردم!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

استیوجابز به تغییر سلیقه مردم با گذشت زمان اصلا توجه نکرد
یا شایدم چون شخص مهم و تاثیرگذاری بود سعی کرد با این حرفا از رفتن مردم سمت گوشی بزرگتر جلوگیری کنه چون خودشون گوشی سایز بزرگ نداشتن (شاید)

BeFair

خیلی ویدیو جذابی نبود اما محتوا خوب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)