حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت آیفون Xs مکس با پوکوفون F1

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، تست، تست سرعت، تماشا کنید، شیائومی، مقایسه

آیفون ها همیشه آنقدر خبرساز هستند که کاربران و‌ طرفداران دستگاه های مختلف بخواهد بدانند عملکرد این دستگاه ها در مقابل آن به چه شکل است، در نتیجه محتوای مورد نیاز آن ها تولید می شود! امشب می خواهیم تست سرعت آیفون Xs مکس را در مقابل پوکوفون اف ۱ (POCOphone F1) ببینیم، دستگاهی که قیمت رسمی مدل پایه آن کمتر از ۳۰% قیمت پرچمدار نمایشگر بزرگ اپل است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پروکوفون اف ۱ (Pocophone F1) با قیمت ۳۰۰ دلار در مقابل آیفون Xs مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار قرار گرفته و حداقل از نظر سرعتی آن را به چالش می کشد. حتی می توان گفت این تست از تست سرعت آیفون Xs مکس با وان پلاس 6 برای نماینده اپل چالشی تر ظاهر شده است.

همانطور که در ویدیو دیدیم، پوکوفونf1 سریع تر از آیفون Xs مکس روشن می شود، برنامه های وب محور را سریع تر اجرا می کند و حتی در بازی ها می توان گفت با آیفون Xs مکس رقابت دارد و در بعضی سریع تر ظاهر شده است. حتی در بحث مدیریت رم در بازی آسفالت ۹ آیفون Xs مکس یک رفرش درون برنامه ای شد اما PocPOCOph F1 هیچ ایرادی نداشت.

درست است که موبایل یک «بسته» است و باید جوانب متفاوت را ارایه کند اما به هر حال سرعت یکی از مهم ترین هاست. مثلا کیفیت نمایشگر، دوربین، بدنه، فناوری های ویژه و پشتبانی بهتر از جمله آنهاست اما اگر شما از آن دسته کاربران هستید که «سرعت» اولویت اول شماست، پوکوفون f1 شیائومی از جمله انتخاب های قابل توجه شما خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اولین فاکتور شما در انتخاب موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دیگه حس میکنم با اومدن گوشی های جدید سرعت دیگه مفهومی نداره افرین شیائومی

Milad7

تازه این نسخه پایه پوکوفون با 6 گیگ رمه.نسخه 8 گیگی راحت ایکس اس رو شکست میده 🙂

Pouya

این گوشیه شیائومی برای کسانی ملاکشون پردازندست واقعا مناسبه به خاطر قیمت پایینش

HPYK1

این پوکوفون رم 6داشت
رم 8اگه داشت کل این سیب پول دوست میرفت زیر سوال

Naranj

خجالت نکشیدن این دو گوشی رو کنار هم گذاشتند؟!

علی شیخ زاده

دیگه دوره مقایسه گوشی ها از نظر سرعت به پایان رسیده چون الان میبینیم ارزون ترین پرچمدار امسال با گرون ترین پرچمدار از نظر سرعت تقریبا برابرن و گذشت اون زمان

Shiral

خوب هردو‌ توی یک کشور تولید میشن اما خوب از نظر طراحی و کیفیت تفاوت های زیادی دارند اما برای کسانی که پول میان رده دارند اما قدرت پرچمدار میخوان متاسفانه این انتخاب پنج میلیونی کمترین گزینه موجود است…خدا به فریاد برسه تا شش ماه پیش همین سیصد دلار دستمان نهایت ۱۲۰۰ میگرفت الان پنج میلیون??

BeFair

همین پوکوفون رو هم نمی تونیم بخریم، 5 تومنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)