حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سریع هوآوی میت 20 پرو لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، هواوی

حدودا سه هفته پیش بود که شارژر بی سیم فوق سریع هوآوی میت 20 پرو با قدرت 20 وات دیده شد. امروز اما تصاویر و اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده که با هم در ترنجی آن را مرور خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

شارژر بی سیم سریع هوآوی میت ۲۰

شارژر بی سیم سریع هوآوی میت ۲۰

در حالی که به نظر می رسد سال ۲۰۱۸ سال ارایه شارژ وایرلس توسط شرکت هایی است که آن را عرضه نکرده بودند و در خبر قبلی دیدیم شارژر وایرلس ایستاده پیکسل 3 ایکس ال لو رفت، مشخصا نگین درخشان شارژ بی سیم امسال مربوط به هوآوی است. هوآوی میت ۲۰ پرو و شاید میت ۲۰ به عنوان پرچمدارهای اصلی این شرکت چینی جسور و جاه طلب قرار است از شارژ بی سیم پشتیبانی کند و با دست پر به این صنعت وارد شود.

مشخصات سخت افزاری شارژر وایرلس سریع هوآوی در تصویر زیر کاملا مشخص است:

این شارژر در درجه اول بدون نیاز به فن خنک می‌شود که موضوع جالبی است. ورودی آن با توان ۴۰ وات یعنی ۱۰ ولت و ۴ آمپر تامین می شود که این مشخصات شارژر سیمی سوپر شارژ جدید هوآوی است. خروجی شارژر وایرلس سریع هوآوی میت ۲۰ برابر ۱۵ وات (۱۲ ولت ۱.۲۵ آمپر) آمپر خواهد بود که احتمالا فقط Mate 20 با است توان شارژ خواهد شد. این شارژر توانایی شارژ دیگر دستگاه ها با توان ۵، ۷.۵ و ۱۰ وات را دارد. گالری تصاویر مربوط به شارژر فوق سریع بی سیم هوآوی میت ۲۰ را در ادامه می بینیم:

همچنین به نظر می رسد این شارژر وایرلس سریع با آداپتور ۴۰ واتی سوپرشارژر هوآوی به فروش می رسد و این خبر خوبی است. حتما به یاد دارید که در ترنجی خواندیم هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro با قرار گرفتن روی Mate 10 پرو به صورت بی سیم شارژ می شود و این یعنی علاوه بر شارژ «شدن» به صورت بی سیم، قابلیت شارژر «نمودن» به صورت بی سیم را هم دارد که در نوع خود اولین است.

نظر شما چیست؟ اهل شارژ بی سیم هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

هواوی از زمان شروع فعالیت با تقلید و پیروی بالا اومد همین که یه خورده جا افتاد شروع کرد به صرف هزینه سنگین در زمینه تحقیق و توسعه
از اونجایی که این دست هزینه ها بعد از مدتی ثمر میدن از این به بعد باید شاهد نواوری های بیشتری از سوی هواوی باشیم

ahmad

درسته با تقلیداش و بعضی کاراش مخالفم ولی سرعت پیشرفتش واقعا تحسین برانگیز هست

Pouya

کاملا موافقم?

nima1397

آقای عطایی
چرا این مقایسه دوربین گوشی ها که تو سایت فون آرنا و جی اس ام آرنا منتشر شده رو پوشش نمیدین؟ ?

nima1397

ممنون از شما ?

BeFair

واقعا خیلی خوبه، شارژ بی سیمش با شارژ سیمی سریع سامسونگ برابره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)