حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 پلاس (Xperia XA2 Plus) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | تست، سونی، عمر باتری

بیش از دو ماه پیش بود که اکسپریا ایکس ای 2 پلاس (Xperia XA2 Plus) اولین میان رده کم حاشیه سونی رسما معرفی شد. اکسپریا XA2 پلاس با باتری 3580 میلی آمپری، چیپست اسنپدراگون 630 و نمایشگر کم حاشیه 6 اینچی دارد و پیش بینی ما یک عمر باتری خوب برای این میان رده ترندی طور سونی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به عمر باتری ایکس ای 2 پلاس (Xperia XA2 Plus) داشته باشیم.

آپدیت شد:

عمر باتری اکسپریا ایکس ای ۲ پلاس پس از آپدیت

عمر باتری اکسپریا ایکس ای ۲ پلاس پس از آپدیت

به دلیل مشکل مخابراتی موجود در تست قبلی که پایین تر تصویر آن را می بینید، امتیاز مکالمه اکسپریا ایکس ای ۲ پلاس کمتر از حد واقعی ثبت شده بود و حالا در تست جدید شاهد یک پیشرفت قابل توجه در این بخش هستیم. در نتیجه این موضوع امتیاز کلی افزایش پیدا می کند و تصویر بالا برای تست عمر باتری اکسپریا ایکس ای ۲ پلاس صحیح است.

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 پلاس

عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 پلاس

به صورت کلی می توان گفت که ماندگاری باتری موبایل های سونی در حالت آماده به کار خیلی خوب است و البته این اهمیت ویژه ای هم دارد. همانطور که می بینید این فبلت کم حاشیه سونی، اکسپریا ایکس ای 2 پلاس می تواند نزدیک به 13 ساعت ویدیو پخش کند، کمتر از 12.5 ساعت وبگردی ارایه نماد و چند دقیقه بیشتر از 20 ساعت با آن مکالمه کنید. این ها برای باتری 3580 خیلی چشم گیر نیستند به خصوص اگر با 17 ساعت پخش ویدیو (و البته مدت زمان وبگردی کمتر) گلکسی A8 2018 که باتری 3000 میلی آمپری (580 میلی آمپر کمتر) و نمایشگر 5.6 اینچی (0.4 اینچ کمتر) مقایسه شود. متاسفانه عمر باتری گلکسی A8 پلاس 2018 بررسی نشده است چون آن دستگاه مستقیما می تواند رویاروی این فبلت سونی مقایسه شود.

خوشبختانه اکسپریا ایکس ای 2 پلاس با شارژر سریع UCH12 در برخی بازارها عرضه می شود که مدت زمان شارژ شدن آن 38٪ در مدت 30 دقیقه است. البته دستگاه بررسی شده Gsmarena با شارژر 1.5 آمپری همراه بوده که در مدت 30 دقیقه 25٪ از باتری را شارژ می کند.

نظر شما درباره عمر باتری اکسپریا ایکس ای 2 پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

کاش xa2 و ultra هم نسبت ۱۸.۹ و لبه گرد بودن…و اینکه احتمال خیلی زیاد سونی طراحی xa3 رو بیشتر تغییربده و شبیه به c5 باشه

Mortazavi

چرا سی۵؟

chalton

سونی همیشه گوشی هاش تو صفحه نمایش و باتری مشکل داشتن البته توی دوربین هم همیشه کیفیتش پایین تر از برندهای دیگه بوده و همین مشکلاتش هست که فروش خیلی پایینی میکنه،البته طراحی رو هم نباید ازش غافل شد که همیشه تکراری،البته اگه به کسی بر نخوره واقعیت ها رو گفتم که سایت های تکنولوژی هم همین حرف منو میزنن،هر سال هم داره بخش موبالش رو داره محدود میکنه و الان تو بیشتر کشور ها دیگه سونی هیچ فعالیتی در بخش موبایل نداره و این واقعا جای تاسف داره شرکتی مثل سونی که همه دوستش دارن حتی طرفدارای برند های دیگه،، داره بخش موبایلش رو کم کم تعطیل میکنه.

Mehdi69

احیانا چیزی از قلم ننداختی؟رابط کاربری مونده ها اسپیکر چی؟جعبه چی؟ خوب بگرد مثلا شاید ورودی کابلی یا جای بندی یا لوگو این حرفا چیه والا تا جایی ک من میدونم ایکس زد 2 ک صفحش ای پی اس بود شد بهترین صفحه ال سی دی دوربینشم تو جی اس ام ارنا همه بیشتر قبولش داشتن تا پرچم‌دار سامسونگ اتفاقا اینجام پوشش داد و نظراتش هنوزم هس طراحی هم سلیقه ایه یکم باتریش مشکل داشت اونم تو چند نسل گذشته وگرنه تا زد 3 عالی بود و مدل های بعدیش متوسط بودن و ایکس زد 3 و همین پست باتریش خوبه اگه عالی نباشه. البته دیگه همه میشناسنت.نمیتونم سونی چیکارت کرده ک دربارش به دروغ هم رو اوردی بگو ماهم بدونیم شاید حقو دادیم به تو و نگفتیم مشکل داری. ارث باباتو گرفته یا ماشینتو دزدیده یا شایدم سهام مال تو بود ازت با زور گرفت خلاصه بگو در جریان باشیم

Mortazavi

نه بعید میدونم مالی باشه
احتمالا مشکل شخصیه و خیلی حادتر از این حرفاست…

Mortazavi

جسارتا ترکیبتون اشتباه بوده و یکم صنعتیش زیاده

yousef4600

عزیزم چرا وقتی از چیزی مطمئن نیستی درموردش نظر میدی، من 4 ساله z1 دارم 24 چهار ساعته دارم کار میکنم باهاش، همیشه روشنه گوشی، هنوز باطریش در حدی نشده که بخواد عوض شه، صبح تا شب هم جواب میده باهاش کار میکنم

Mortazavi

عجب گوشی ماهی
حیف که ترکیب imx300 با اندازه پیکسل ۱.۱۲ و دیافراگم ۲ و عدم وحود اویز واسه شب اصلا مناسب نیست(ایکس داشتم) وگرنه این میانرده همه چیز تموم میشد

raminkhan

به ترول ها غذا ندیم
وقتی جوابشو میدیم یعنی به هدفش رسوندیمش

ARMTIN

عملکرد XA2 plus در بخش باتری خوب هست
.
.
( نظر شخصی )
اما بنده این گوشی به هیچ کس پیشنهاد نمیدم متاسفانه این میانرده سونی « 380 یورو » قیمت گذاری شده ? و از طرفی پرچمدار شیاومی mi8 نسخه رم 6 « 380 » یورو قیمت گذاری شده?
.
.
مسلماً با این قیمت دلار ارزش گوشی ها شیاومی بیشتر به چشم میاد حتی در مقابل برند های مثل هواوی و سامسونگ که در پایین رده و میانرده بیشترین سهم در بازار موبایل ایران دارند

BeFair

واقعا مقایسه با A8 2018 منو به فکر فرو برد

EDI_emperator

من خودم سونی اریکسون داشتم آپدیت کردم نرم افزارش شد سونی
سونی z خریدم بعد z1.z2.z3.z5pro و الان xz دارم
اگه گوشی بدی بود این همه سال نمیخریدم ازش!
ساپورت نرم افزار عالی.باطری عالی.صدا که دیگه معروفه به واکمن سونی…
رزولوشن حرف اول
زد آب بودنش تویه گوشی های هم رده خودش حرف اول
بزنامه نویسیی که در اختیارت میزاره باعث میشه گوشی رو جوری که میخوای داشته باشی!
یادم رفت بگم که گوشی 5سال پیشم رو دارم یعنی سونی z
جالبه بدونید اندرویدش رو با خودش آپدیت کردم و الان 6 شده
و جالبتر این که 4G رو باز کرد!!!
اینو امتحان کنید یا از کسی که سونی z داره بخرید و بهش نگید که آپدیت میشه 4G باز میشه ?
سامسونگی های عزیز چرا اندروید گوشی s5 از 6بالاتر نمیره؟!
و چرا گوشی 5سال پیش سونی الان اندرویدش 6 هست؟!
جواب بدید ببینم ساپورت سامسونگ چی داره…
بدون روت کردن البته ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)