حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه آیفون تن آر (iPhone Xr)

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

آیفون های 2018 با طراحی شبیه به هم اما هر کدام با ته چهره ای از آن چه که باید باشند، عرضه شدند. آیفون تن آر (iPhone Xr) با ته چهره ای از آیفون 5 سی رنگارنگ عرضه شده و آیفون تن اس (iPhone Xs) با همان طراحی آیفون تن (iPhone X). امشب می خواهیم تصاویر زمینه آیفون تن آر (iPhone Xr) را برای علاقه مندان به تصاویر زمینه رنگی قرار بدهیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر زمینه آیفون های جدید در نگاه اول به نظر می رسد که سیاره ای در فضا باید باشد اما در حقیقت این ها حباب هایی هستند که در شرایط نوری متفاوت قرار گرفته اند و تصویر نمای نزدیک از آن ها گرفته شده است. برای آیفون تن آر (iPhone Xr) این تصاویر زمینه بسیار رنگارنگ و متنوع هستند. به هر حال خود دستگاه رنگارنگ است و برای ست شدن تصویر زمینه با رنگ دستگاه، چنین مواردی نیاز است.

شما می توانید 12 تصویر زمینه آیفون تن آر (iPhone Xr) را از لینک مستقیم زیر با حجم 5 مگابایت دانلود کنید:

دانلود تصاویر زمینه آیفون Xr

همچنین پیش از این در ترنجی دانلود تصویر زمینه آیفون Xs را داشتیم. سال گذشته و همراه با ارایه اولین آیفون دارای بریدگی نمایشگر دانلود تصویر زمینه ویژه آیفون تن (iPhone X) برای پوشاندن زائده نمایشگر حسابی مورد نظر بود که مدت کوتاهی پس از آن همه به بریدگی نمایشگر عادت کرده بودند و دوست داشتند دیده شود!

نظر شما چیست؟ این تصاویر زمینه را دوست داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

گفته میشه احتمالا نصف فروش ایفونهای ۲۰۱۸ تا اخر امسال همین مدل باشه یعنی حدودا توی ۲.۵ ماه پنجاه میلیون فروش داشته باشه!
و بنظرم تا الان منصفانه ترین گوشی اپل از نظر قیمت و رده همین مدل هست.گوشی چیپست پرچمدار با سیب گاز زده و طراحی ترند ۷۵۰ دلار! چینی ها که خودشون رو جر میدن 😀

Soheil Rezayi

برای اس ۸ و ال جی جی ۷ بهتره

Naranj

“تصاویر زمینه آیفون های جدید در نگاه اول به نظر می رسد که سیاره ای در فضا باید باشد اما در حقیقت این ها حباب هایی هستند که در شرایط نوری متفاوت قرار گرفته اند”
چه جالب یعنی اس مکس و اس هم والپیپر شون حباب رنگی هست و نه سیاره؟!

دکتر رسول آریان

خیر. تصویر اونها سیاره اس. سیاره مشتری هم هستش. تصاویری هست که ناسا تهیه کرده به کمک یکی از فضاپیماهاش. مشتری غول گازی. با نام های ژوپیتر یا برجیس.

محض اطلاع آقای عطایی ☝️

Mortazavi

ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)