حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی نوت 8 فیلم برداری فوق آهسته و AR Emoji را به آن اضافه خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | 24 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

هر چند هنوز تا ارایه آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 8 فاصله داریم و تصور نمی کردیم تا قبل از ارایه آن آپدیت، آپدیتی وجود داشته باشد که برای ما جذاب و دوست داشتنی ظاهر شود اما به نظر می رسد که یک آپدیت جذاب برای گلکسی نوت 8 ارایه شده است. گفته می شود آپدیت گلکسی نوت 8 فیلم برداری فوق آهسته و AR Emoji را به آن اضافه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس 9 و اس 9+ با چیپست اگزینوس 9810 (یا اسنپدراگون 845) اولین موبایل های سامسونگ بودند که فیلم برداری فوق آهسته را ارایه می کردند. تا پیش از آن تصور می شد شاید اگزیوس 8895 که در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 وجود دارد توانایی فیلم برداری فوق آهسته ندارد و به همین دلیل این دو دستگاه علی رغم اینکه مثلا اکسپریا ایکس زد پریمیوم با اسنپدراگون 835 چنین ویژگی ای دارد، این ویژگی را ندارند.

حالا به نظر می رسد که آپدیت گلکسی نوت 8 (SM-N950F) ویژگی فیلم برداری فوق آهسته و AR Emoji را که آن هم با گلکسی اس 9 معرفی شده بود، به گلکسی نوت 8 خواهد آورد. همانطور که می بینید حجم این آپدیت 711 مگابایت است. توجه داشته باشید که هنوز این آپدیت فقط برای فرانسه ارایه شده است و برخی از کاربران می گویند ویژگی Super Slow Motion با گلکسی اس 9 تفاوای ندارد اما ما نمی توانیم آن را تایید کنیم.

اگر این آپدیت گلکسی نوت 8 برای شما ارایه شده است یا رام فرانسه را روی موبایل خود اجرا کردید، لطفا تغییرات را به ما در ترنجی گزارش کنید. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد سامسونگ هم گاهی از این آپدیت های معنادار به موبایل های قدیمی خود می دهد!

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی هم عالی ?

فعلا این آپدیت روی سایت های سامسونگ آپدیت و سم موبایل موجود نیست. من رام گوشیم رو BTU انگلستان کردم. به محضی که این آپدیت برای انگلستان بیاد، دانلودش میکنم و تستش میکنم.

خیلی خوبه که داره قابلیت های S9 رو دونه دونه به نوت ۸ هم میده. با این آپدیت ها قیمت نوت ۸ بالاتر هم میره توی بازار ایران. الان از ۸ میلیون قیمت زدن براش تا برخی فروشگاه ها که ۱۱ میلیون و ۱۳ میلیون هم میدنش.

BeFair

نبودی تو مراسم دیشب اپل رسول جان

دکتر رسول آریان

قربانت. کار داشتم.
تیترها رو خوندم. چیز جدیدی انگار رو نکرده.

mosayebso

خب وقتی قیمت دلار برای خرید بالای ۱۴ هزار تومنه+ ۳۰ درصد حق ریجستری
قیمت نوت ۸ حدود ۶۰۰ دلار برای ایران درمیاد
نوسان دلار واقعا وحشتناکه

دکتر رسول آریان

دقیقا.

BeFair

به قول آقای عطایی، آپدیت معنادار

کهکشان

مگه dram داره؟ چطور ممکنه بدون dram این کارو انجام بده خیلی منتظرم ببینم عملکردش به چه صورت هست

mosayebso

سلام ب احتمال خیلی زیاد این فیلمبرداری فوق اهسته منظورش ۴۸۰ فریم برثانیه هس ک اکسینوس ۸۸۹۵ ازش پشتیبانی میکنه در مورد اسنپ ۸۳۵ مطمئن نیستم
همونطور ک میدونی فریم ریت بالاتر از ۴۸۰ فریم نیازمند وجود dram اختصاصیه ک چون نوت ۸ نداره پس تنها گزینه موجود همون ۴۸۰ فریم برثانیس

دکتر رسول آریان

موافقم مصیب جان. توی تاپیک های خارجی هم که خوندم، نظرشون این بود که از ۲۴۰ فریم‌ بر ثانیه به ۴۸۰ فریم بر ثانیه ارتقا پیدا میکنه.

منم بعید میدونم ۹۶۰ فریم بر ثانیه بشه.

MR.CAMPER

بدون dram اصلا این اتفاق ممکن نیس گوشی های اس۸ و اس۸ پلاس ک با پردازنده اسنپ ارائه شدن از سنسور imx333 سونی بهره میبرن این سنسور دارای DRAM هست و مطمئنم که رو نسخه اگزینوس هم از ایزوسل بهره برده که صد در صد سنسورش DRAM داره

pedram_01

همه گوشی های قدیمی رو داره اپدیت میده هنو اس ۹ رو اپدیت نداده چند ماه منتظر اپدیت 8/1 هستم ولی خبری نیست

mosayebso

اپدیت ۸.۱ فک نکنم بیاد برای سری اس۹
مستقیما ب ۹ اپدیت میشن

دکتر رسول آریان

بله موافقم. مستقیما از ۸ میره ۹
چون سامسونگ معمولا آپدیت اعشاری ها رو نمیده.
البته هر ماه آپدیت میده و پچ امنیتی رو به روز میکنه.

topmanager

بله امروز آپدیت برای گوشیم‌که نوت ۸ رام ایران بود منتشر شده آپدیت کردم ایموجی و صحنه فوق آهسته به گوشیم اضافه شده فقط گزینه ای نداره که بفهمی چند فریم ضبط میکنه و همچنین برنامه جداگانه ای برای تست ایموجی نداره فقط وقتی ایموجیت را ثبت میکنی به قسمت پیام هات به صورت گیف اضافه میشه

Amin

به قسمت کیبوردت هم اضافه می‌شه و می‌تونی همه جا حتی تلگ‌رام استفاده کنی

دکتر رسول آریان

آره. برای ایرانم اومد امروز.
شانس منه. حالا که رام انگلیس ریختم، اینبار رام ایران زودتر اومد. صبر میکنم چند روز. اگر برای انگلستان به این زودی نیومد، دستی دانلودش میکنم.

دکتر رسول آریان

از مدت زمانی که ضبط میکنه نمیشه فهمید ۴۸۰ فریم هست یا ۹۶۰؟

Chaynet

من نوت ۸ دارم و بعد از خوندن مقالتون به تنظیمات گوشی رفتم و بروز رسانی دستی رو زدم و دیدم آپدیت اومد .۷۱۱ مگ بود و نصب کردم.
میخواستم به عرض برسونم با اینکه در توضیحات اپدیت نوشته بود که برای سوپر اسلوموشن و ایموجی هست.ولی فقط فیلمبرداری سوپر اسلوموشن اومده و ایموجی رو من هرچی گشتم نبود.لطفا راهنمایی کنید .متشکرم

Mahdi.L

سلام
دوربین سلفی رو باز کنین بعد پایین سمت چپ تصویر یک نوشته تو پس زمینه آبی رنگ هست نوشته create my emoji
بعد میره داخل گلکسی اپس و نرم افزارو دانلود میکنین

Hassan76

سلام برا من اومد
تست کردم انگار مثل اس۹ تشخیص خودکار نداره خودت باید به موقع فیلمبرداری رو شروع کنی یکم سخت بود …

mm

با سلام لطفا دوستانی که این اپدیت ۷۱۱مگی را دانلود کرده اند بگن ایا این اپدیت تا به حال مشکلی داشته یا نه(مثل باتری یا داغ کردن یا هنگ کرد یا…)
با تشکر

svil

آپدیت کردم امروز این فیلم برداری فوق آهسته میرم بیشتر از یک ثانیه برنمیداره هیچ تنظیمی هم نداره راحلی داره ممنون میشم راهنمایی کنین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)