حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های آیفون Xr با لو رفتن سینی سیم کارت آن مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

انوع مختلفی از لو رفتن داریم و این هم یک نوع از لو رفتن است دیگر (!). امروز با لو رفتن سینی سیم کارت آیفون Xr (آیفون 6.1 اینچی LCD) رنگ های آن مشخص شده است. این رنگ ها را ما قبلا هم می دانستیم اما به هر حال این خود به نوعی تاییدیه قوی تر بر دانسته های ما است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چندی پیش صفحه آیفون ۹ (iPhone 9) در وب سایت اپل دیده شد و در این تصویر رنگ های قرمز، نارنجی، آبی سورمه ای، صورتی و مشکی برای آیفون ۹ دیده شدند. آیفون 9 یا آیفون Xr یا آیفون Xc نام هایی است که برای آیفون 6.1 اینچی LCD سر زبان هاست. امروز اما 5 رنگ برای آیفون Xr با توجه به سینی های سیم کارت لو رفته، دیده می شود.

همانطور که شاهد هستید رنگ های آیفون Xr احتمالا خاکستری، قهوه ای، نقره ای، قرمز و آبی است. رنگ نارنجی که برای مدت ها درباره آن حدس و گمان های مختلف وجود داشت، اینجا دیده نمی شود ولی ما حدس می زنیم اپل برای تنوع بیشتر رنگ های این دستگاه، آن را ارایه کند.

توجه کنید که برای هر رنگ دو نما از سینی وجود دارد، یک نمای پشتی و یک نمای جلویی. این را می گوییم چون تصور نکنید این دو سینی سیم کارت بوده و مربوط به سیم کارت یک و دو است. فاصله زیادی تا رونمایی رسمی نداریم اما شایعات دست از پخش شدن بر نمی دارند! نظر شما درباره آیفون 6.1 اینچی LCD چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pouya

وقتم نمیگذره برسیم ب معرفی 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)