حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED منعطف شرکت چینی BOE را در عمل ببینید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، نمایشگرهای دیجیتال

علاوه بر اینکه سال ۲۰۱۹ دو ترند مهم یعنی دوربین های چندتایی و پشتیبانی از شبکه 5G را با خود به همراه خواهد آورد، یکی از ترند های جذاب این سال را می توان موبایل هایی با نمایشگر منعطف عنوان کرد. مشخصات پیش‌نیاز ارائه دستگاه با نمایشگر منعطف وجود یک نمایشگر منعطف است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمایشگر OLED منعطف شرکت چینی BOE را در عمل با هم ببینیم.

 

همانطور که در این ویدیو می بینید یک نسخه پیش تولید با نمایشگر ۶ اینچی از نوع OLED منعطف و تولید شده توسط شرکت BOE وجود دارد که کاملاً می‌تواند از وسط تا شود. در حقیقت این یک نمونه اولیه است که توانایی این پنل نمایشگر را برای به دو نیم تا شدن نشان می‌دهد.

البته به یاد داشته باشید که فرم فکتور موبایل های منعطف اساسا باید چیزی بیشتر از این باشد. فقط اینکه یک نمایشگر تا شود و با ضخامت بیشتر بخواهد در جیب مان جا بگیرد، عموما راه حل خوبی نیست. به هر حال ما از شرکت چینی BOE انتظار تولید یک موبایل منعطف را نداریم و همین تولید پنل نمایشگر منعطف برای آنها کافی است.

وجود چنین پتانسیل برای تولید نمایشگر OLED منعطف به نوعی یک زنگ خطر برای سامسونگ به شمار می‌رود. شرکت BOE چینی است و خیلی از رقبای چینی سامسونگ به نمایشگر OLED منعطف نیاز دارند. اگر به جای سامسونگ شرکت BOE بتوان سفارش رقبای این شرکت کره ای را بگیرد قطعاً برای این شرکت کره‌ای یک ضربه به شمار می رود. اگر کیفیت کار آنها خوب باشد بعید نیست که اپل هم همانند جایگزینی سامسونگ با TSMC برای تولید چیپست های خود، این شرکت را به زنجیره تامین قطعات خود اضافه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شرکت چینی BOE می تواند نام درخشانی از خود به جای بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

BOE شرکت تایوانی هست
این شرکت هنوز اولد تخت هاش به کره نرسیده چه برسه به منعطف!

علی شیخ زاده

توی سایت فوربس که نوشته چینیه

Naranj

شاید کارخانه توی چین زده ولی اصلش تایوانه

Abolfazlmir

دلم برا سامسونگ و ال جی سوخت??
انقدر زور زدن?
البته شوخی کردم کیفیتی که محصولات ال جی و سامسونگ داره قطعا این نداره

علی شیخ زاده

Boe
شرکت قابل احترامیه و آینده بسیار روشنی داره ولی فک نمیکنم الان بتونه حرفی در مقابل سامسونگ داشته باشه مگر در آینده

chalton

صفحهOLED منعطف رو 7 سال پیش سامسونگ معرفی کرد و هزینه های فوق سنگینی که سامسونگ برای تحقیق و توسعه صفحه نمایش منعطف کرده شرکت های دیگه حالا حالا ها مونده برسن بهش،چند سال دیگه تازه میشن الان سامسونگ،تا چند وقت دیگه همه چی معلوم میشه.

Mortazavi

فکر نمی کنم بتونه بزودی رقیب جدی سامسونگ باشه

برای شروعش خوب بود. ولی بعید میدونم‌ فعلا بتونه برای سامسونگ خطرناک بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)