حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20) را در این طرح مفهومی ببینید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | کانسپت، هواوی

ما تقریبا حالا می دانیم که هوآوی میت 20 و میت 20 پرو چه ظاهری خواهند داشت. حداقل رندرهای محتمل این دو دستگاه از نمای پشتی را دیده ایم. طراحی هوآوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20) در یک طرح مفهومی یا شاید به عبارت بهتر، یک رندر نزدیک به واقعیت منتشر شده که با هم در ادامه آن را خواهیم دید. با ترنجی همراه باشید.

اولین موضوعی که توجه ما را به خود جلب می کند، طراحی دوربین سه گانه مربعی هوآوی میت 20 پرو است. ما عنوان کرده ایم که این طراحی را می پسندیم اما یکی از کاربران به ما یاد آوری کرد که ما طراحی گلکسی نوت 9 را به دلیل عدم تقارن، زیبا نمی دانستیم، پس اینجا هم که تقارن وجود ندارد، پس زیبا نیست. صحبت شما درست است، اینجا در دوربین 3 گانه هوآوی میت 20 پرو تقارن وجود ندارد اما به بی تقارنی قاب دوربین گلکسی نوت 9 هم نیست و فکر نمی کنم هیچ دستگاهی تا این حد شلخته طراحی شده باشید! به هر حال این نظر ماست و می تواند مورد تایید شما نباشد.

به جلوی دستگاه می رسیم، جایی که برخی همین بریدگی نمایشگر کوچک قطره طور را صحیح می دانند و عنوان که حاشیه لبه پایین با لبه های کناری برابر است. ما مورد اول را محتمل می دانیم و مورد دوم کمی دور از انتظار است. البته اگر هوآوی به این فناوری دست پیدا کند باید آن را تحسین کرد.

همچنین رنگ های هوآوی میت 20 پرو را قرمز، صورتی، سورمه ای و مشکی تصور کرده اند اما ما مطمئن هستیم هوآوی طبق روال سال های گذشته، تنوع رنگی بیشتری به پرچمدار خود خواهد بخشید.

اینکه رنگ گرادیانت طور برای میت 20 پرو و میت 20 هنوز شایعه نشده است، خود کمی عجیب است. اما به تصویر اصلی مطلب توجه کنید. به نظر می رسد که متصور هستند برای طراحی قاب پشتی، خطوطی مانند هوآوی میت 10 پرو اطراف قاب دوربین به صورت افقی خواهد بود، این موضوع در سه رنگ دیگر که بالاتر دیدید رعایت نشده و به همین دلیل نمی توان درباره آن دقیق صحبت کرد.

حسگر اثرانگشت نیز طبق اکثر شایعات حتما روی قاب پشتی خواهد بود و اینکه آیا هوآوی بخواهد مانند Mate RS Porsche Design از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هم استفاده بکند یا خیر، مشخص نیست.

نظر شما درباره این طرح مفهومی برای هوآوی میت 20 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اگه اینجوری باشه واقعا عالیه ولی بعید میدونم پایین گوشی کاملا بی حاشیه باشه

علی شیخ زاده

http://uupload.ir/files/f7s8_huawei-p20-pro-fromteknofilo-08-800x450_thumb.jpg

از این زاویه مشخصه پشت میت ۲۰ پرو خبری از اثر انگشت نیست

Naranj

این رندر بد نیست ولی به چینی ها اعتمادی نیست.
در ضمن این حرف که پشتش از نوت۹ بهتر شده درست نیست مگر اینکه حسگر انگشت نداشته باشه

msd

چ فایده وقتی نشه خرید؟؟!!!!

دکتر رسول آریان

پول داشته باشی میخری. خیلی هم راحت.

Mortazavi

اگه این باشه که واقعا زیبا میشه

Mortazavi

به شرطی که دوباره اون فینگر پرینت نامأنوس با ناچ رو زیر صفحه نزاره

اون طرحی که چند روز پیش کشیدم برای طراحی دوربینش، خیلی قرینه تر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)