حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸ ایکس مکس (Honor 8X max) در رندرهایی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم که فردا آنر کنفرانس خود را در IFA 2018خواهد داشت.  مشخصا انتظار داریم چند دستگاه موبایل و احتمالا یک دستبند هوشمند در این مراسم ارائه شوند. یکی از این دستگاه ها آنر ۸ ایکس مکس (Honor 8X Max) است و از این بابت اهمیت دارد که نگاه جدید طراحی هوآوی و آنر را برای بقیه سال به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا رندرهای لو رفته از آنر ۸ ایکس مکس را ببینیم.

همینطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید،  بزرگترین تغییر را می توان در بریدگی کوچکتر نمایشگر آنر ۸ ایکس مکس (Honor 8x max) دید. در حقیقت انتظار داریم امسال این نوع طراحی را برای بریدگی نمایشگر حتی در هوآوی میت 20 هم ببینیم.

طراحی قاب پشتی قابل حدس بود و کمی تغییر دارد.  در حقیقت طراحی دوربین دوگانه شبیه به میت ۱۰ یا میت ۲۰ لایت که این بار در گوشه قاب شیشه ای پشتی قرار گرفته است. حسگر انگشت نیز روی قاب پشتی قرار دارد.

نکته قوت آنر ۸ ایکس مکس را می توان نمایشگر بزرگ ۷.۱۲ اینچی آن دانست که مطمئنا نظر علاقه مندان به بازی و سرگرمی را جلب می کند. در کنار چیپست اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۴ گیگابایت، باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر و اندروید ۹ می توان گفت مشخصا با رده قیمتی که با توجه به سابقه آنر در آن قرار خواهد گرفت و قطعا رقابتی است،  به نظر فبلت یک میان رده خوش قیمت بازار فبلت را خواهد درید!

رندرهای منتشر شده از آنر ۸ ایکس مکس را ببینید:

نظر شما درباره آنر ۸ ایکس مکس چیست؟ فردا ۳۰ آگست، ۸ شهریور آغاز نمایشگاه IFA 2018 است و در ترنجی با شما خواهیم بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

7 اینچ?
یه سری آنر باید واسه تبلت ها درست کنه

Peiman

از نظر من طراحیش خیلیییی خوبه ?

Mr10

نمیدونم چرا حاشیه لبه پایین رو برنمیدارن، واقعا مسخرست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)