حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Nubia Z18 تاریخ 14 شهریور با نمایشگر دو لبه خمیده و دارای بریدگی کوچک معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

شایعات زیادی درباره گوشی های پرچمدار جدید ZTE شنیدیم. جذاب ترین آن ها را می توان گوشی ZTE Nubia Z18s با دو نمایشگر دانست. در ترنجی خواندیم که احتمالا ZTE هم همانند هموطن های خود نمونه ای ویژه از پرچمدار 2018 را ارایه کند و سپس یک نسخه عادی. نسخه عادی پرچمدار 2018 ZTE را می توان ZTE Nubia Z18 دانست که احتملا با بریدگی نمایشگری به سبک اولین مبدع در سطح تجاری آن یعنی اسنشال فون، ارایه شود. امروز به صورت رسمی تیزر معرفی گوشی ZTE Nubia Z18 منتشر شده که در آن نمایشگر دو لبه خمیده و دارای بریدگی کوچک به خوبی دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوبیا Z18

نوبیا Z18

این تیزر کامل منتشر شده برای ZTE نوبیا Z18 است. همانطور که می بینید به صورت مشخص دو لبه نمایشگر خمیده به نظر می رسد اما این موضوع تا پیش این مطرح نشده بود. درباره بریدگی نمایشگر که بالای دستگاه دیده می شود و البته خیلی کوچک است اما قبلا تصاویری دیده بودیم که به ما نشان می داد شاید ZTE برای مدل عادی از این راه حل برای دوربین سلفی استفاده کند و در مدل Z18s کلا دوربین سلفی وجود نداشته باشد و با استفاده از نمایشگر دوم روی قاب پشتی بتوانید موارد مربوط به دوربین دوم را انجام دهید!

تاریخ 14 شهریور برای رونمایی ZTE Nubia Z18 مشخص شده و این تاریخ معرفی آنر 8 ایکس، آنر 8 ایکس مکس و آنر بند 4 یکسان است. به نظر می رسد چینی ها می خواهند پس از نمایشگاه IFA 2018 برلین هم سر و صدا کنند!

نظر شما چیست؟ منتظر این موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)